Marketing je práca s trhom

Ak začínate budovať svoju „značku“ a chcete sa stať expertom, ktoré ho budú ľudia nasledovať, musíte rozumieť tomu čo robíte. V Encyklopédii Wikipédia nájdete viacero definícií marketingu. Pozrime sa spolu na jednu z nich:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Marketing je práca s trhom. Jeho základným cieľom je uskutočniť výmenu. Ide tu vlastne o uspokojovanie potrieb resp. želania zákazníka pričom zákazníkove želanie je potreba podmienená kúpnou silou zákazníka.


Hoci mnoho spoločností sa pokúšalo vybudovať MLM na jednorázovom predaji výrobkov a neustálej registrácii nových členov nefunguje to, ak nie zabezpečená pravidelná a opakujúca sa spotreba produktov každým členom nie je možné vytvoriť skutočný reziduálny príjem.

Ak používanie vášho produktu alebo služby nerieši nejaký problém alebo potrebu ľudí, (napríklad zdravotné problémy, chudnutie, alebo úspora peňazí za tovary a služby) nezostanú pripojení, nebudú každý mesiac pravidelne a opakovane váš produkt odoberať. Obzvlášť to platí ak pár mesiacov nezarobili tie sľúbené „veľké peniaze“. Jednoducho automatické zasielanie zrušia a skončia s podnikaním.

Aby vám MLM mohol vytvárať skutočný dlhodobý reziduálny príjem musí spoločnosť poskytovať výrobky alebo služby, ktoré sú spotrebného charakteru. Teda niečo čo sa ľudia potrebujú pravidelne každý rok, mesiac či deň. Ak je produkt užívaný denne ba dokonca niekoľko krát, tak ste skutočne vyhrali. Najvhodnejšie pre MLM sú výrobky , ktoré patria do jednej z troch nasledujúcich kategórií: Výrobok alebo služba je niečo :

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


a) čo sa vám páči alebo potrebujete

b) čo vám ušetrí peniaze na mesačnej báze

c) čo vám pomôže vyriešiť osobné problémy

Tu robia ľudia jednu základnú chybu. Nie je možné dosiahnuť úspech ak produkt sami nepoužívate, nedôverujete mu a chceli by ste ľudí získať na víziu ľahkého a veľkého zárobku.

Takže ak naozaj chcete v sieťovom marketingu zarábať veľké peniaze, nájdite produkt, ktorý budete mať radi, pomohol vám vyriešiť váš problém a vy sami môžete podať najlepšie svedectvo a dôvod prečo produkt užívať pravidelne.

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Anna Brawne

Anna Brawne

104 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu