Moja prvá a posledná objednávka v Halens

Sama netuším, čo ma k tomu viedlo, aby som si objednala z katalógu Halens.. Asi to bolo chladným počasím a jarným dažďom, že ma oslovil obrázok svetríka a pekný dáždnik z ich super parádneho katalógu, v ktorom je všetko úžasné, navyše teraz so zľavou 70 %!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Tak sa stalo, že som si 15. apríla objednala sveter a dáždnik. Prišiel mi e-mail, ktorý potvrdzoval moju objednávku a ja som sa tešila, že počas chladných jarných dní budem mať pekný nový svetrík, ktorý zahreje a navyše aj parádny dáždnik, ak by náhodou pršalo.

Keď po týždni v schránke stále nebol papierik z pošty, rozhodla som sa prelúskať dodacie podmienky Halens. Priznávam sa, bola to moja chyba, že som si vopred nepozrela dodací termín, ktorý na svojej stránke uvádzajú ako 2 - 3 týždne. Tak som sa vyzbrojila trpezlivosťou, že teda počkám.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

13. mája mi prišiel nový e-mail. Tešila som sa iba do chvíle, kým som ho nezačala čítať. Písali mi, že ma ubezpečujú o tom, že vyvinuli maximálne úsilie na vybavenie mojej objednávky, ale sveter je pre veľký záujem vypredaný. O dáždniku ani slovo. Priznám sa, že som vôbec nepochopila zmysel tohto e-mailu. Naivne som si myslela, že sveter je teda vypredaný, tak bude asi neskôr. A keď dáždnik nespomínajú, tak pošlú aspoň ten. Povedala som si, že budem ešte trpezlivá a počkám.

V pracovnom vytržení som celkom zabudla na svoju objednávku. Až 14. júna som videla reklamu na Halens výpredaj. Vošla do mňa zlosť. Napísala som teda na ich servis e-mail, čo je s mojou objednávkou. Odpísali mi, že sveter je vypredaný. Aká novinka! Ale povedala som si, že chcem vedieť viac. Upresnili, že sveter je "nedodateľný" a objednávka na dážnik je stále aktívna. Priznávam sa, tu som rezignovala a už som nemala viac síl zisťovať, keby ho asi tak môžem čakať. Možno v októbri, keď nastúpia jesenné dažde. A možno ani potom nepríde..

SkryťVypnúť reklamu

Dnes mi prišiel nový e-mail, výpredaj, plavky. Asi ak by som si chcela objednať na budúce leto...

Myslím si, že dva mesiace je dosť dlhá doba na to, aby v Číne/Indonézii stihli upliesť nové svetre. Aj ich poslať na Slovensko. Alebo rovno zákazníkom. Dva mesiace je dosť dlhá doba aj na to, aby si zákazník utvoril obraz o firme, u ktorej si objednal tovar. Aby sa poučil a už nikdy viac u nich nič nekúpil. A aby sa so svojimi skúsenosťami podelil aj s ostatnými.

Našťastie, nie všetci sú podobne neschopní. Chcela som dve tričká z e-shopu Bess.sk. Trochu iné ako sú štandardne v ponuke. Navyše som ich potrebovala skôr, ako majú štandardný dodací termín (do 10 dní). Vysvetlila som im svoju situáciu, v pondelok neskoro večer poslala objednávku, v piatok bol už u mňa kuriér. Tričká presne také, ako som chcela. Dodané na adresu, akú som chcela (iné mesto, ako moje bydlisko), dokonca v deň, ktorý som chcela.

SkryťVypnúť reklamu

Takže, dá sa to. Ale socialisti z Halens to zrejme nechápu. Alebo len nevedia vystúpiť z vychodených koľají parádneho (parádne skrachovaného) Quelle...

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu