Arogantná Nokia ALEBO Nehádžte mobily z 12teho poschodia

Mobil je ako prvá frajerka; dlhšie ako dva roky vám to spolu nevydrží. Rozdiel je len v tom, že kým za ženskú sa vám nikto nikdy nezaručí, k telefónu vždy dostanete aj záručný list: na dva roky. Ak vám to medzitým s mobilom prestane klapať, je tu autorizovaný opravca, ktorý ho dá do poriadku. Alebo je tu ešte váš mobilný operátor, ktorý sa vám po troch opravných zásahoch zaručuje darovať nový prístroj. Moja NOKIA 3220 sa však správa ako tá moja prvá frajerka. „Opúšťam ťa drahý. Bez záruky!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Vôbec celý ten náš vzťah sa nezačal veľmi optimisticky. Užbezmála po mesiaci sa môj mobil jedného pekného rána odmietal zobudiť.Jednoducho nešiel zapnúť. Nepomohli ani sladké rečičky typu „no tak bejby, viemže aj ty máš svoje dni, ale toto mi nerob!“. Skúsil som to aj po zlotky. Nič.Kričal som, plakal, nadával, prosil... ale s tým kusom plastu a plechu toani nepohlo. Zaniesol som ho teda do servisného strediska, odkiaľ sa mi pomesiaci vrátil síce zapnutý, ale (bohvie čo tam s ním robili!), chuderkaNokia si nevedela spomenúť na žiadne mená ani čísla. Nespoznala ani mňa! Típsychopati ju pripravili o celú pamäť...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Frajerka už ale potom poslúchala na slovo, mená mojich známychsi postupne opäť zapamätala, a všetko bolo skoro také, ako predtým.

V októbri tohto roku však začala opäť trucovať. Bohvie čoju k tomu viedlo, ale počas každého telefonického rozhovoru mi skákala doreči, takže namiesto „Ahoj mami, prídem trochu neskôr, nečakaj ma.“ bolo nadruhej strane linky počuť len „A - - - - mi - - - ídem - - - ne- -aj - - a“.Moji známi si začali myslieť, že so mnou prestáva byť niečo v poriadku.Vysvetlite im, že za všetko môže váš telefón!

Opäť tí šialenci v servisnom stredisku, opäť po návratekompletná amnézia. Telefónny zoznam, fotky, melódie – tá krava zase všetko zabudla. Náš vzťah bol naštrbený. Prestali sme sidôverovať, v noci som ju ukladal namiesto do postele pekne na tvrdú zem,cez deň som ju nenosil v gatiach ale v bunde. Skrátka, začalo nám to poriadneškrípať. Čo bolo úplne najhoršie, autorizovaný predajca ju vôbec nedal dokopy.Na jej zdravotnom stave sa po mesačnom ozdravnom pobyte v Bratislave ničnezmenilo. Vraj „keď im lepšie vysvetlím, čo tej mojej starej je, mám im ju poslaťznovu“.

SkryťVypnúť reklamu

Oukej, skúsim to ešte raz: „PRE-RU-ŠU-JE MA PO-ČAS HO-VO-RU!“ Ešte raz: „PRE-RU-ŠU-JE M-A!“

Na radu svojho oranžového operátora som zašiel priamo doautorizovaného servisného strediska NOKIE. Opäť som im povedal to čo Orangeua môj mobil opäť putoval tam, odkiaľ sa mi pred chvíľou vrátil – doservisného stredika Central Mobil Servis,s.r.o. Pečnianska 6, 851 01 Bratislava.

Po mesiaci sa mi zase vrátil. A zase v tom istomstave.

„Váš mobilný telefón je mechanicky poškodený, takže sa naňhonevzťahuje 2ročná záruka,“ oznámila mi pracovníčka Sapeko spol. s.r.o. Novozámocká 100, 949 01 Nitra.

„Akože mechanicky poškodený?!“ nechápal som.

SkryťVypnúť reklamu

„Telefón má ohnutú základnú dosku. Na takéto poškodenie sa nevzťahujezáruka. To je oficiálne vyjadrenie autorizovaného servisu v Bratislave.Prečítajte si záručné podmienky.“

Tak toto nie, moja milá!

„Chcete mi povedať, že som ho mechanicky poškodil?!“

„Vyzerá to tak.“

„Počkajte, a to keď mi akože spadne z 12tehoposchodia rovno na asfalt, na to nedávate záruku?!“

„(dramatická pauza)“ Nechápala. „Samozrejme že nie!!!“

„To bol vtip! Samozrejme, že mi nespadol z 12tehoposchodia! Ale to je presne to, čo sa mi snažíte nahovoriť!“

„Prečítajte si záručné podmienky.“

„Ty si ale krava!“ žiadalo sa mi vysloviť (vulgárna vetaostala, žiaľ, nevyslovená).

SkryťVypnúť reklamu
Obrázok blogu


(Ne)záručný list (všimnite si slovo NEZARUKA...)  

Obrázok blogu


Servisný list po prvé

Obrázok blogu


Servisný list po druhé

Skúsime si to zhrnúť.

11.10. sa mi mobil vrátil zo servisu s tým, že mu nič nieje a ak tvrdím, že mu niečo je, tak si vymýšľam. O dva týždnesom ho zaniesol priamo do servisu. 6.11. sa mi vrátil s tým, že mápoškodenú základnú dosku. Pracovníčka servisného strediska mi tvrdila, žemedzitým, ako mi prišiel prvýkrát z opravy (cez Orange) a ako som hodal znova do servisu (priamo cez Nokiu), musel mi niekde spadnúť. Ibaže ja somho za ten čas VôBEC (!!!) nepoužíval. Možností je viacero:

- buď bola tá doska ohnutá už pri prvej oprave, akurát sito nevšimli

- alebo na chybu telefónu nevedeli prísť a túzákladnú dosku mi ohli sami, čo im samozrejme nemám ako dokázať

- možnosť, že sa mi základná doska ohla za tie 2 týždne,čo som telefón vôbec nepoužíval úplne vylučujem (to už by hraničilo s porušovanímzákladných fyzikálnych zákonov)

Prvá možnosť svedčío nekompetentnosti autorizovaného (!) servisu najväčšieho výrobcu mobilovna svete. Druhá hraničí s trestným činom. Neviem, ktorá je horšia. Nie somsíce žiadny telefónny opravár, ale aj tak mi nejde do hlavy, ako sa môže jednazákladná doska ohnúť len tak ledabolo, sama od seba, bez toho, že by sompredtým rozflákol ten svoj mobil na cimpr-campr. Zvonku totiž moja Nokia nejavížiadne známky mechanického poškodenia. Teraz už ale tú svoju drahú pokojne a beztresne môžem poslať dovečných lovíšť pádom z 12teho poschodia. Fakt by ma zaujímalo, či sa pridopade na asfalt ešte viac „ohne“ tá jej základná doska.

Pavol Štrba

Pavol Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mgr.??? Grr!!!momentálne tu Zoznam autorových rubrík:  skrachovaný prozaikon the roadja & môj kanónDidactica Magnanočník Adriana Mólapolitologikatoto by som nečítal

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

151 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

300 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,091 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

278 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu