
1.Včera som bol na vyšetrení. Sedím ako na ihlách....
povedali, že mám na výsledok čakať do budúcej kontroly.
To snáď nevydržím, hlavou sa mi pletú tie nadesivejšie scenáre.
Zájdem tam.......ale nie, bude tam veľa ľudí, ani nemám termín...
Heuréka - zatelefonujem tam.
.....stále obsadené. Čo sa tam toľko vykecávajú, volám už piaty krát
....sugescia zlého výsledku je stále istejšia....prečo ľudia stále telefonujú,
ja sa potrebujem dozvedieť niečo dôležité!!!
.....konečne to zvoní.....prečo to nikto nezdvíha...čo tam spia, alebo čo...
doteraz s niekym kecali, teraz si asi kávičku varia....
" - ká ambulancia, prosím"
"Tu XY, máte už môj výsledok?"
"Nie, nemáme, bude až o týždeň".
Zas mi nič nepovedali a to sa tam snažím hodinu dovolať. Ja sa asi budem sťažovať!!!!!!!!!!!
2. Sedím v ambulancii oproti lekárovi ako na ihlách....
Dozviem sa výsledok posledného vyšetrenia.
To snáď nevydržím, hlavou sa mi pletú tie nadesivejšie scenáre.
Lekár otvára ústa.....zazvoní telefón:
" - ká ambulancia, prosím."
Čo tí ľudia otravujú, veď vedia, ze výsledky trvajú týždeň,
to je ale bezohľadnosť voči tím, čo sú práve v ambulancii,
tu ide o môj výsledok, telefonujúci sa tu bude potiť o týždeň,
tí ľudia sú strašní...
"Nie, nemáme, bude až o týždeň".
Konečne lekár zložil telefón, teraz sa bude venovať mne...
Telefón znova zvoní. Lekár ho nezdvíha a pomedzi zvonenie
mi vysvetľuje, čo nie je so mnou v poriadku. Keby ho tak vyvesil...
Tu ide predsa o zdravie, nie o telefonovanie, ja sa asi budem sťažovať!!!!!!