A brainstorming, ktorý v rýchlosti v pléne prebehol, priniesol svoje ovocie. Ťažko si pri myšlienke na odborné osadenie aj len zatipovať, aké nápady tam padali, no nakoniec zvíťazil názor, že hlavné mesto Záhoria je treba prepojiť s krajinami V4, a tak by bolo dobré vybudovať tam hlavnú stanicu Slovenska. Aby mali rýchlovlaky kde parkovať, aby mali kde sa otočiť, ak bude treba, aby turisti z V4 videli to, čo ešte nevideli. Tá bratislavská je už okukaná, malá, stará, navyše, je to tam samý progresívec, tak čo?
Povedzme si pravdu, originálnejší nápad sme od našich predstaviteľov už dávno nepočuli, a i keď si nie som vôbec istá, ak zavriem oči, celkom jasne vidím, v koho hlave sa mohol zrodiť.
Je síce pravda, že toto výnimočné riešenie umiestnenia hlavnej stanice opozícia koalícii vyčíta a podstatná časť národa si klope na čelo, ale mne sa krízové riešenie zviditeľnenia stupavskej krčmy páči. Predstava prepojenosti Praha - Waršava - Budapešť - Stupava je nielen celkom originálna, ale doslova napĺňa premiérove vízie budúcnosti slovenského národa: byť sami sebou a nepodriaďovať sa zahraničným vplyvom. A ak sa pán premiér rozhodol budovať hrádzu normálnosti, tak nemôže byť lepšieho začiatku.
A ktovie... možno je nápad s hlavnou stanicou v Stupave len prvou lastovičkou.
Ak odborníci z kolaície usúdia, že Východná nemusí byť až tak na východe, a položia si otázku, prečo na Slovensku ešte nemáme morský záliv, tak sa môžu diať všakovaké veci...