Kaktus bike sivybudoval meno a preto sa nepotrebuje už pravdepodobne biťo zákazníka. Lebo vo väčšine prípadoch to tam funguje ako keby tamzákazníci boli pre obsluhu a nie predavači pre zákazníkov. Ale v dnešnejdobe je veľká konkurencia a mali by si viac vážiť zákazníka. Lebo pri ichprístupe k zákazníkovi o chvíľu ani reklama nebude stačiť na to abytam chodili ľudia nakupovať. Časom ľudia zistia ako sa k nim predavačisprávajú (ak už nezistili) a ľudia tam jednoducho prestanú chodiť. Noa potom im už ani reklama nepomôže...
Predavačiv Kaktuse sú podľa mňa jednoducho hluchý a slepý, aspoň sa tak tváriakeď sa im tam prechádzajú zákazníci. Pri toľkých bikových obchodoch si radšejvyberiem obchod kde o mňa aj niekto zakopne, všimne si ma a dokoncama aj rád obslúži, bez toho aby som sa musela niekomu vnucovať.
V Kaktuse človekpríde do obchodu niečo kúpiť potrebné na bike, ale pokiaľ to nie je vec aspoňza Sk 50.000,- tak predavači sa tvária,že my zákazníci ich otravujeme. Tak mi prístup predavačov v tomto obchodea nie len mne pripadá už niekoľko rokov. Čo kúpi človek v tomtoobchode za Sk 50.000,-? Jedine bike alebo kostru na bike. To že tam majú veľabikov, môže byť, ale nemyslím si že mať veľa bikov je všetko. Treba mať ajbohatý výber príslušenstva, a to je hlavný problém nie len v Kaktuseale celkovo u nás na Slovensku.
A presne toje to zmýšľanie predávať drahé veci, namiesto toho aby sa snažili podať zákazníkomkompletný servis. Tým myslím mať kompletné príslušenstvo a oblečenie ohľadombikovania pre všetkých!
Podľa mňa jelepšie keď si človek nájde predajňu, napríklad niekde v blízkosti domu,nemusí to byť supermarket s bicyklami ale nejaká malá predajnička poprípade servis. Zákazník si tam vytvorí osobnejší prístup s predavačom,servismanom alebo priamo s majiteľom. Keď už takýto vzťah funguje, zákazník satam veľmi rád vráti, a predavač je ochotný a hlavne schopný zohnaťpre svojho zákazníka aj to čo sa inde nedá.
V mojomokolí sa stretávam s viacerými ľuďmi, ktorí majú rovnaký názor ako ja.
„DoKaktusu nemusím :-(“