Najneochotnejšia obsluha – jedine KAKTUS BIKE

Momentálne asi každý vie čo to znamená, keď sa povie Kaktus bike. Tým, že sa presťahovali do novovybudovaných priestoroch pravdepodobne neurobili ten najlepší krok. Priestor je tam síce veľký, ale tovaru je tam toľko ako keď boli v starej predajni a vyzerá to tam úplne prázdno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (234)

Kaktus bike sivybudoval meno a preto sa nepotrebuje už pravdepodobne biťo zákazníka. Lebo vo väčšine prípadoch to tam funguje ako keby tamzákazníci boli pre obsluhu a nie predavači pre zákazníkov. Ale v dnešnejdobe je veľká konkurencia a mali by si viac vážiť zákazníka. Lebo pri ichprístupe k zákazníkovi o chvíľu ani reklama nebude stačiť na to abytam chodili ľudia nakupovať. Časom ľudia zistia ako sa k nim predavačisprávajú (ak už nezistili) a ľudia tam jednoducho prestanú chodiť. Noa potom im už ani reklama nepomôže...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predavačiv Kaktuse sú podľa mňa jednoducho hluchý a slepý, aspoň sa tak tváriakeď sa im tam prechádzajú zákazníci. Pri toľkých bikových obchodoch si radšejvyberiem obchod kde o mňa aj niekto zakopne, všimne si ma a dokoncama aj rád obslúži, bez toho aby som sa musela niekomu vnucovať.

V Kaktuse človekpríde do obchodu niečo kúpiť potrebné na bike, ale pokiaľ to nie je vec aspoňza Sk 50.000,- tak predavači sa tvária,že my zákazníci ich otravujeme. Tak mi prístup predavačov v tomto obchodea nie len mne pripadá už niekoľko rokov. Čo kúpi človek v tomtoobchode za Sk 50.000,-? Jedine bike alebo kostru na bike. To že tam majú veľabikov, môže byť, ale nemyslím si že mať veľa bikov je všetko. Treba mať ajbohatý výber príslušenstva, a to je hlavný problém nie len v Kaktuseale celkovo u nás na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu

A presne toje to zmýšľanie predávať drahé veci,  namiesto toho aby sa snažili podať zákazníkomkompletný servis. Tým myslím mať kompletné príslušenstvo a oblečenie ohľadombikovania pre všetkých!

Podľa mňa jelepšie keď si človek nájde predajňu, napríklad niekde v blízkosti domu,nemusí to byť supermarket s bicyklami ale nejaká malá predajnička poprípade servis. Zákazník si tam vytvorí osobnejší prístup s predavačom,servismanom alebo priamo s majiteľom. Keď už takýto vzťah funguje, zákazník satam veľmi rád vráti, a predavač je ochotný a hlavne schopný zohnaťpre svojho zákazníka aj to čo sa inde nedá.

SkryťVypnúť reklamu

V mojomokolí sa stretávam s viacerými ľuďmi, ktorí majú rovnaký názor ako ja.

„DoKaktusu nemusím :-(“

Diana Tešovičová

Diana Tešovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Netvrdím, že som stredom vesmíru, ale či ja za to môžem, že sa vesmír spontánne a symetricky rozprestrel okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  ŠportCestovanieKritikaUSASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu