„Neviete si predstaviť, ako sa nám ťažko jazdí do práce po tých tesných cestách, po ktorých jazdí toľko vozov....“ hovorí jeden z poslancov za SNS Jozef Liška.
S návrhom vyšiel na bubon známy šofér s parlamentnou preňho obzvlášť nutnou imunitou Jozef Ďuračka, Líškov spolustranník. „Keď už majú mať prednosť všetci úradničkovia (myslel tým napríklad ôsmych županov – pozn. autor), prečo nie aj tí, čo o tom rozhodujú ? (myslel tým hlavne seba – pozn. autor).
O vodičských skúsenostiach Jozefa Líšku toho veľa nevieme, čo sa týka Ďuračku, tak ten svoje vodičské kvality prezentoval na verejnosti viackrát. Myslím si, že neriadená strela zem-zem stredného doletu by mala ozaj signalizovať, kde smeruje a kde to buchne.
Poslanci už toho majú dosť, chcú viac. Zaujímavé že s právom prednosti v jazde vyrukovali teraz, a z tej parlamentnej strany, kde si z dochádzky do parlamentu (zámerne nepíšem do práce, lebo až tak veľa sa tam nenamakajú) robia trhací kalendár a podpisujú prezenčky ako sa im zachce. Zrazu asi začali chodiť pravidelnejšie na zasadania, a ejhľa, zistili, že po cestách danej kvality jazdíme my, normálni vodiči, dodržiavajúci z drvivej väčšiny dopravné predpisy. A ONI nestíhajú sa zaprezentovať v NR SR, lebo jazdia po tých istých cestách a takou istou rýchlosťou ako my.
Snahy o samostatné pruhy pre určité kategórie a pohlavia vodičov tu už boli, je jasné že pruhov na diaľniciach máme žalostne málo. A tak dobudujeme, rozšírime, vylepšíme. V pravom potom budú jazdiť kamióny a ženy, v strednom my, a v treťom najľavejšom len ONI, a s majákom.
Ten maják chcú už teraz. Myslím, že keby ich mali už včera, bolo by neskoro. Navrhujem – urýchlene im nejaký kúpiť, ale nie namontovať – priamo ich tam odsťahovať, aj s parlamentnou stoličkou. A nechať ich tam až do konca tohto volebného obdobia.
Tu sú niektoré možnosti:



Niečo v Afrike, niečo v Austrálii, niečo v Amerike, stačí si vybrať.
A možno ani nebudeme potrebovať ten tretí pruh...