
Televízia Markíza sa chytila môjho článku a urobila z tri týždne putujúcej zadržanej bankomatovej karty príspevok do večerného spravodajstva. Súčasne zo mňa urobila blbca, ktorý si nevie zapamätať pin svojej bankomatovej karty.
V prvom rade Markíza z 15 minútového rozhovoru dala do vysielania 15 sekúnd, kde som ostal ako blbec na úrovni základnej školy, ktorý si nevie zapamätať štvormiestne číslo. Všetko som opísal na predchádzajúcom blogu, stručne ešte raz: pin som trikrát zadal na sto percent správne, ale napísalo že nie. Kedže mám z Poštovej banky tri karty, ale používam prakticky iba jednu a tú istú, tak ten pin viem aj o polnoci. Lenže problém bol v tom, že som chcel vybrať 10 tisíc Sk, ale v bankomate neboli peniaze. Presvedčil som sa o tom tak, že som po tom, čo mi v banke povedali, ako dlho budem čakať na vrátenie karty, zobral druhú kartu, zadal som opäť výber, skontroloval si pritom pin lebo ho mám v mobile a zase mi vypísalo zlý pin. Tak som z 10 tisíc zišiel na nižšiu sumu, a zrazu mi to vysáčkovalo tri tisícky v stokorunáčkach. Takže jednoznačne bol problém na strane bankomatu, nie môj.
To že zo mňa televízia Markíza urobila blbca, čo si nevie zapamätať pin bankomatovej karty, to ma vôbec neštve. Dôležité pre mňa je to, že sa celé Slovensko dozvedelo, že keď vám bankomat vcucne kartu, máte pred sebou 2-3 týždne čakania na jej vrátenie. Ešte dôležitejšie je to, že pred chvíľou mi volali z banky, že si môžem prísť po kartu - zrazu netreba čakať 3 týždne.
Takže sa neviem naučiť pin, ale kartu mám naspäť. Ešte by som bol rád, aby banky ošetrili softvér svojich bankomatov tak, aby jasne dal vedieť o sebe fakt, že nemá dostatok peňazí v zásobníku, aby ste sa nepokúšali v takom prípade o výber, lebo je to zbytočné. Naviac vám môže zhltnúť kartu, a privodíte si zbytočné problémy.
Takže programoví analytici a softvéroví technici slovenských bánk, skúste pohnúť zadkami, a hlavne rozumom. Majitelia bankomatových kariet vám budú vďační. Je ich určite dosť.