Mazurek a Uhrík v poslednom čase natáčajú také videá na tiktoku, že ak by som nevedel, kto je Mazurek a Uhrík, tak by som povedal, "akí v pohode chlapci". Očividne chcú zapôsobiť na mladú generáciu a nerobia to vôbec zle. Natáčajú sa pri tom, že hrajú videohry, Mazurek ukázal triky na bicykli, pripojili sa aj k trendu ice bucket challenge. Tí, ktorí si myslíte, že akí sú staromódni títo fešáci s Republiky, mýlite sa, ice bucket challenge je znovu v "móde".
Kotleba mal pravdu, keď ste dlho v Bruseli, stanete sa jedným z nich. Tak pôsobia videá Republiky. Samozrejme, všetci vieme, o čo im skutočne ide. Len dúfam, že mladí sú dostatočne kriticky mysliaci a nenechajú sa zmiasť hereckými výkonmi Suju, Mazureka či Uhríka.
Vo videách už nepôsobia tak agresívne, pochopili, že keď chcú osloviť mladých netreba hovoriť o politike, čo mladých ešte nezaujíma. Keď chcete osloviť mladých, musíte robiť to, čo robia oni. Musíte ukázať, že síce už nemáte 16, ale v duchu ste stále mladý. Toto je to, čo chcú mladí vidieť.
Republika bola prítomná na tiktoku už vtedy, keď ostatné opozičné strany hovorili o tom, ako je tiktok nebezpečná platforma, treba to zakázať. Na mňa to pôsobilo dosť falošne a pokrytecky, keď Progresívne Slovensko hovorilo o tom, ako treba zakázať tiktok, ale tesne pred voľbami v roku 2023 si založili aj oni tiktok. Prišli na to, že ak chcú osloviť mladých, musia byť pritomní aj na tiktoku. Dnes už každá relevantná politická strana je na tiktoku, ale žiaľ zmeškali okamih. Smer a Republika sú najaktívneší na tejto platforme. Opozičné strany sú nudné, majú slabé čísla.