Nápad za milión
Kde bolo, tam bolo... žil raz jeden anglický mladík - Alex Tew. Chcel študovať na vysokej škole, chýbali mu však potrebné financie. Alex zúfalo hľadal riešenie.... A tak ho jednu krásnu letnú noc napadla super myšlienka - vytvorí stránku, na ktorej bude predávať priestor pre reklamu po jednotlivých pixeloch, pričom jeden pixel bude stáť 1 USD. Stránku rozdelil na 1 000 000 pixelov a označil ju honosným názvom The One Million Dollar Homepage.
Alex sám nevedel odhadnúť úspech svojho projektu - podľa vlastných slov si myslel, že sa mu podarí zarobiť tak 100-200 tisíc USD. Správa o zaujímavom (a trochu bizarnom) novom projekte sa však rýchlo šírila vo svete internetu a prilákala mnoho inzerentov. Keďže na najmenšiu reklamu stačilo 100 dolárov, o záujemcov nebolo núdze. Stránka sa naplnila za menej než jeden rok - a naplnilo sa aj bankové konto Alexa Tewa.
Pixelotto - Alex Tew is back
Alexovi však zrejme milión dolárov evidentne nestačil... Začal hľadať cestu, ako zarobiť ďalší milión... Vrátil sa teda k pôvodnému nápadu miliónovej stránky, ale vložil tam novú myšlienku - myšlienku hazardu. Alex opäť predáva 1 000 000 pixelov - ale teraz stojí jeden pixel už 2 USD. Stránka má teda vygenerovať 2 milióny USD - Alex si pre seba nechá obligátny milión...
A druhý milión? Ten sa vyžrebuje medzi návštevníkov stránky, ktorí nakliknú na niektorý z reklamných plôch. Je to brilantná myšlienka - vidina miliónov dolárov privedie na stránku veľký počet návštevníkov, ktorí navyše musia klikať na reklamy. Tým sa stránka stáva atraktívnejšou pre potenciálnych inzerentov, čo určite urýchli predaj voľných plôch... Jednoduché a efektné...
Ako to celé funguje?
Veľmi jednoducho... Po jednoduchej registrácii (potrebujete iba platný email) môžete začať klikať na reklamy. Každý deň máte 10 pokusov, ktoré sa obnovujú až do skončenia hry. Hra končí po tom, čo sa predá všetok reklamný priestor, alebo ak uplynie obdobie jedného roka od začiatku súťaže. Potom sa náhodne vyžrebuje jedna reklama - a milión dolárov vyhráva jeden z hráčov, ktorí na túto reklamu klikli.
Stránka si samozrejme pamätá tie reklamy, na ktoré ste už v minulosti naklikli - nemusíte sa teda báť, že stratíte prehľad a znížite tým svoje šance. Ako som už napísal...jednoduché a efektné
Šanca na výhru je samozrejme malá, ale človek nikdy nevie... Ako sa hovorí - aj motyka môže vystreliť...
Ak sa na to dáte , veľa šťastia pri hre :-))