Stalo sa nám, že prestal fungovať telefón. Nevedeli sme však či telefónny prístroj alebo skrinka. Telefón sme menili len pred pár mesiacmi a kúpili sme ho od pracovníčky firmy. Dozvedeli sme sa však, že táto pracovníčka už vo firme skončila. Boli sme teda v miestom stredisku služieb zákazníkom nahlásiť poruchu. Povedali nám, že ak sa prídu pozrieť, a ak chyba nebude v skrinke, ale v prijímači, tak bude potrebné zaplatiť ( myslím, že to bolo ) 2000 Sk. Keďže sme to nechceli riskovať, rozhodli sme sa, že s firmou, ktorá ma taký prístup, ukončíme zmluvný pomer. O pár dní nám však prišla zásielka, s priloženými letákmi. Hovorili o tom, že sa môžeme znovu nahlásiť a ako noví zákazníci dostaneme 3 mesačné paušály zdarma a k tomu bezdrôtový telefón za akciovú cenu.
Skúsili sme. No prekvapenie nenechalo na seba dlho čakať. Faktúra so sumou za bežný paušál. Samozrejme sme išli opäť do centra s reklamáciou. Odporúčali nám, že reklamáciu máme napísať a poslať „vyššie“. Stalo sa.
Odpoveď:
A prekvapujúci dodatok:
Nikde na letáku, ktorý nám vtedy poslali nie je uvedený dátum akcie, kedy platí. Tak myslel by si niekto z vás, že vám pošlú starý leták, na základe ktorého sa rozhodnete opäť stať ich zákazníkmi?