V štvrtok sme boli v Orange, lebo sa nám končila viazanosť a tak sme si ju boli predĺžiť a samozrejme vybrať nový mobil. Keďže tento nemali v predajni, povedali nám, že si ho môžeme objednať a keď príde, tak nám pošlú informačnú SMS.
V piatok ráno prišla. Bol som dosť prekvapený, keďže hovorili, že to môže trvať aj podstatne dlhšie. Ale bol som rád. Po škole som sa teda vybral s objednávkou pre mobil. Pracovníčka mi ale povedala, že pre neho si musí prísť moja mama ( zmluva je na jej meno), alebo mi musí dať splnomocnenie na výber telefónu. Tak chtiac- nechtiac ( skôr nechtiac ) som musel utekať cez celé mesto za mamou, aby mi napísala splnomocnenie na výber.
O pol hodiny som bol opäť v predajni so splnomocnením a kopou identifikačných dokladov, ktoré by teoreticky mohli odo mňa pýtať. No zbytočne. Druhá pracovníčka mi povedala, že predmetom splnomocnenia musí byť podpis prevzatia telefónu a splnomocnenie musí byť overené notárom.( To však ale pred tým určite spomenúť nemohli.) A tak som opäť utekal cez celé mesto. Veď prečo nie? V zdravom tele, zdravý duch.
Vykašlali sme sa teda na notára a do predajne išla rovno mama. Po preskúšaní telefónu sa však nedal odstrániť zadný kryt. V telefóne bola skúšobná orange karta a tak bolo jasné, že to nemôžeme nechať na dlhý zimný večer domov. Asi 35 minút trvalo profesionálnym predajcom, kým ho otvorili. Tým určite potešili nie len nás, ale aj rady ďalších, nervózne prešľapujúcich zákazníkov.
A neuverili by ste, koľko zaujímavých rozhovorov si vypočujete. Napr. hystericky sa tváriacu tetu, ktorej zamietli reklamáciu z dôvodu prítomnosti vody v telefóne ( o ktorej očividne nič nevedela) ....
Takže ak fakt nemáte čo z dlhej chvíle robiť, choďte si kúpiť mobil. Zabijete tým minimálne 4 hodiny.
PS.: chcem sa poďakovať zamestnancovi spoločnosti ( ale teraz úprimne), že sa aspoň jemu podarilo tento mobil otvoriť :)