Dobrá vec zo SMERu alebo...

Pani Zmajkovičová (SMER) ohlásila, že chcú zlikvidovať billboardy pri cestách. Najskôr som sa potešil, pretože je fakt, že reklamy okolo ciest máme viac ako dosť. A naviac sa na nej občas zobrazujú kadejaké prasačiny, proti ktorým niet opatrenia. No potom moju upodozrievavú dušu napadlo, či nejde o ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

... likvidáciu politickej konkurencie. Predsalen, billboardy sú pred voľbami jedným z hlavných odkazovačov "posolstiev" politikov smerom k voličom. Veď iste si každý živo spomenieme, ako blahodarne z nich pôsobili tie praznáme istoty. Tak dobre sa to čítalo... (horšie už bolo čítanie reality pre tých, ktorí sa nad nimi aj zamysleli a zamýšľajú, ale to je iný príbeh)

Takže trochu tej konšpirácie [TOTO JE AUTOROVA FIKCIA, PRÍPADNÁ PODOBNOSŤ S REALITOU JE ČISTO NÁHODNÁ] :

V SMERe sme si spočítali, že likvidovanie ekonomiky a úrovne života ľudí spolu so zbavovaním sa miliárd eur v prospech nezodpovedných štátov v mene budovania novej socialistickej európskej zjednotenej vlasti bez dopadu na naše percentá nebude trvať večne. Róbert Fico s jeho charizmou v politike tiež nebude navždy (začína toho mať dosť a premýšľa sa upratať na prezidentské kreslo), tak sa treba pripraviť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Treba upevniť štátostranu, jej obraz v očiach málopremýšľajúceho obyvateľstva, nenechať ho kaziť médiami či konkurenciou a nenávistníkmi, ktorí by (ako v minulosti) na billboard mohli dať trebárs aj pána súdruha predsedu ako zbojníka či inú krásnu hnusnú karikatúru s pravdivým hanlivým textom. Tak hor sa do práce!

Obmedziť médiá sa nedá len tak ľahko, majú pomerne silné postavenie. Skúsili sme to raz cez zákon o uverejňovaní opráv a nepridalo nám to na percentách, ani tie médiá sa veľmi nezľakli, len do nás búšili a búšili. Preto treba zvoliť salámovú metódu. Začneme billboardami - vyhovoríme sa na ich ohyzdnosť, zakrývanie krás našej hrdej vlasti, pribalíme bezpečnosť na cestách (pozn. konšpirátora: je pravda, že pútačov máme viac ako dosť a samé nenažrané reklamné spoločnosti si môžu za to, že ľudia nebudú stáť za nimi, ale pridajú sa ku kritike). Takto cca rok pred voľbami dosiahneme zlikvidovanie všetkých vonkajších reklamných plôch. Už sa z nich nebudú usmievať modrí, zelení, oranžoví ani žltí konkurenti, aby nebodaj ľuďom pripomenuli posledné štyri roky nášho bačovania! Dosť, že si ho ľudia budú vidieť v peňaženkách. O našu hrdú červenú sa báť nemusíme, budú predsa o nás písať a vysielať každý deň!

SkryťVypnúť reklamu

KONIEC KONŠPIRÁCIE

Snažím sa v ľuďoch vidieť stále to dobré, aj keď iní už bijú na poplach a dávajú od nich ruky preč. Vždy sa snažím pýtať, ako to ten druhý myslel, nech mi to vysvetlí, pretože som si už X-krát overil, že môj pohľad na vec nie je ten jediný správny, že mi občas chýba nejaký ten kamienok do mozaiky, ktorý však dokáže mnohé ukázať v úplne opačnom svetle. A práve preto dúfam, že motiváciou p. Zmajkovičovej je naozaj túžba po bezpečnosti a krásach Slovenska a nie moja konšpirácia :)

Tomáš Kováčik

Tomáš Kováčik

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

postupne ma skvelí ľudia navôkol priviedli k rozhodnutiu snažiť sa meniť veci k lepšiemu, nezostávať pasívny, bojovať za dobré veci, pomáhať ľuďom čo najviac to ide Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu