Tak strašne rád by som slečnu Markízu pochválil, ale...

V jednom z mojich článkov som si vzal na mušku televíziu Markízu. Presnejšie jej spravodajstvo a to, čo by v ňom nemalo byť. Bral som to z mojej strany skôr ako ojedinelý výkrik, či skôr pikošku z kategórie „čo treba čítať medzi riadkami". A keďže nie som spomedzi všetkých troch súkromných televízií orientovaný, či neorientovaný preferenčne ani na jednu - a môžu si za to samé, vychádza mi z toho ako víťaz, či skôr porazená, opäť televízia, ktorá o sebe tvrdí, že je trhová jednotka. Ale jej čoraz početnejšie programové úskoky hovoria inou rečou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 Posledným takým úskokom bolo presunutie seriálu Mesto tieňov II. A pokiaľ nie som jediný, kto si ten seriál vyložene vyčíhal a sledoval, tak to beriem tak, že presun tejto slovenskej kriminálky, je v podaní Markízy priamym dôkazom toho, ako televízia lavíruje medzi neúspechom a... neúspechom. A to trhová jednotka nerobí. Ak aj prispôsobuje svoje vysielanie prípadnej konkurencii, či vývoju peoplemetrovému meraniu, je takýto krok kopaním do vlastného (v tomto prípade aj môjho) zadku.

Chyba nastala v momente, keď po odvysielaní prvej série Mesta tieňov, čakala Markíza z rôznych dôvodov dva roky po natočení druhej série na vhodný okamih, kedy pokračovanie seriálu odvysiela. Z diváka za ten čas vychladla nedočkavosť (aj keď zo mňa nie), ktorej logickým vyústením bola - lebo dnes už je to zrejmé, nízka sledovanosť. A tak si dovolím tvrdiť, že svojím konaním či stratégiou premrhali okamih prekvapenia, čoho výsledkom je presun kdesi až za polnoc. Úprimne Vám poviem, že o polnoci sa mi v hlave vynárajú úplne iné príbehy. Hm, často krát aj strašidelnejšie. Aj keď Mesto tieňov mám rád, ale kúsok za polnocou - ďakujem neprosím!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inak, ja viem. Môžem nahrať, pretočiť, stiahnuť a ja neviem, čo ešte všetko. Ale to už nie som divák, o ktorého tak strašne, veľmi a ja neviem ešte ako Markíze (asi) predovšetkým ide. Ale treba objektívne uznať aj to, že nie je jediná, pretože logicky a marketingovo vzato, o divákov ide všetkým televíziám. No len vtedy, ak ich je na „jednej programovej hromádke" dosť na to, aby robili čísla sledovanosti.

 Takže, ďakujem Markíze, aj ostatnej konkurencii, že tak radi s nami hrajú presunové piškvorky... Ešte že máme tú našu verejnoprávnu ustanovizeň, lebo čože už na takom futbale popresúva, že?

Ivan Tuchyňa

Ivan Tuchyňa

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ľavák a mám vrodenú srdcovú vadu. Ale žijem. A keďže žijem, tak píšem... Zoznam autorových rubrík:  Fejtónovým peromDetský svetSvet okolo mňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

36 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

201 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

100 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu