Nemilo prekvapený ďalším zvyšovaním poplatkov mojej banky (konkrétne od 31.10.2007), ktorá je už celkom dobre známa aj ako nenažraná sviňa a milo prekvapený reakciami niektorých jej klientov vyjadrujem týmto svoju nespokojnosť nad neustálnym zvyšovaním poplatkov bez zvyšovania kvality služieb. Už len také čakanie na pobočke, kým prídem na rad, je po určitom čase postávania v kabáte dostatočne stresujúce. A to len preto, pretože iná pracovníčka, buď voľná nie je (často je miesto za prepážkou prázdne), alebo mi voľná pracovníčka s mojou vecou pomôcť nevie, nedokáže alebo prosto nemôže a musím počkať (spolu s húfom ďalších spokojných zákazníkov) na tú, čo to vie alebo môže. V takomto prípade mám malý návrh, a síce každú minútu (dve) čakania stlačiť zamračeného smajlíka na dotykovej obrazovke, ktorá sa nachádza na každej pobočke pri vchodových dverách.
Tiež vyslovujem nespokojnosť s tým ako i ostatné banky nehorázne klamú, zavádzajú a pri ťahaní medových motúzov popod fúz nehovoria všetko, čo by slušnosť kázala. Úplne, že strašne zavádza falošný pes, ktorý sľubuje (sľuboval) 7 % na termínovanom účte (ale to za obdobie dvoch rokov, teda len 3,5 % ročne, čo však uvádza milimetrovými písmenkami kdesi dole v ponuke). Podľa mňa nehoráznosť a chrapúňstvo najhrubšieho zrna.
No a najmä vyslovujem nespokojnosť so základnou filozofiou bánk, ktorá je taká, že banky zarábajú na poplatkoch, a nie na práci s poskytnutými finančnými prostriedkami klientov.