
Asi by sme v luxusnom klimatizovanom autobuse, ktorý nám sľubovali márne hľadali normálneho pracujúceho človeka v produktívnom veku. V prvej skupinke sa bavia štyri senilné babičky, v zadnej "päťke" sedia dve tetušky z dediny a jeden manželský pár a pred nimi dve staršie panie rozoberajú najnovšie klebety. Takto nejako to vyzerá na exkluzívnom výlete. Cestuje sa zopár hodín. Autobus sa počas cesty ešte pokazí a až vtedy títo dôchodcovia zistia, že asi nie je až taký luxusný, ako im bolo sľúbené. No napokon šťastne dorazia na miesto. V miestnej reštaurácii 3. cenovej skupiny do nich napchajú halušky a zrazu sa začne prezentácia výrobkov, o ktorej sa na letáku, ktorý dostávame písalo písmenkami s veľkosťou asi 0,1mm.
Hrnce z titánu, elektrické magnety, ktoré všetko vyliečia, antialergické periny, kuchynské roboty, ktoré vydržia desaťročia alebo sú dokonca celkom neničiteľné. To všetko týchto tak trochu naivných ľudí tak zaujme, že už si ani nespomenú, aké majú doma finančné problémy. Veď samozrejme tieto superkvalitné haraburdy nikde nezoženú ani o korunu lacnejšie. Keď sa napokon aj tí najtvrdohlavejší nechajú presvedčiť, mädlia si predávajúci ruky z ďalšieho úspechu.
A na ceste domov sa už nepreberajú v skupinkách najnovšie klebety a veľké politické problémy. Všetci výletníci sú šťastní, že budú mať niečo nové, čo určite poteší celú rodinu. Už sa tešia, ako to oznámia svojim deťom a ich partnerom a ich deťom a možno už aj ich partnerom. Myslia si, že všetci budú nesmierne nadšení, že majú túto vymoženosť a že ju budú môcť zdediť. Babky a dedkovia vystúpia z autobusu, stretnú sa s rodinami a rodiny sa chytajú za hlavy, že čo to tá ich babka, či dedko kúpili.
(Ospravedlňujem sa za nudný názov, bol daný =))