Bad Fat Brothers v akcii - to je riešenie mojich amerických kolegov z Washingtonu, ktorí sa rozhodli pomôcť Američanom lepšie pochopiť "zlé tuky". Zadanie Americkej Heart Association riešili profesionáli z oblasti zdravotníctva, sociálneho a interaktívneho marketingu. Jeden z komponentov kampane, ktorý nájdete na webe (v angličtine) pozostáva z webizód, v ktorých bratia Sat a Trans objasňujú svoje záľuby ako napríklad upchávanie ciev alebo vyvolávanie srdečných príhod. Kampaň bola ocenená časopisom PR Week.

Zatiaľčo v USA vedie iniciatívu v oblasti edukácie odborná nezisková organizácia, na Slovensku prvé kroky k lepšej informovanosti spotrebiteľov robia výrobcovia. V dlhodobom horizonte to možno pomôže, ale v súčasnosti by som privítal oveľa rozhodnejší krok, sme totiž jednou z krajín s najvyšším výskytom kardiovaskulárnych chorôb v Európe. Neviem ako vy, ale ja ak by som mal možnosť investovať svoje zdravotné poistenie, tak ho investujem radšej do nejakého ihriska ako do liečenia nejakého rezňožrúta.