Štefan Vadocz

Štefan Vadocz

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viac ako 20 rokov sa venujem komunikácii a médiám. Starám sa o PR lietajúceho auta AeroMobil. Dozerám tiež na chod agentúry Neopublic, ktorá pôsobí v Bratislave a v Prahe. Zoznam autorových rubrík:  PRMédiáTechnológieSúkromnéNezaradené

Zoznam článkov blogera

Autonómne vozidlá = menej dopravných nehôd

Štefan Vadocz

Autonómne vozidlá = menej dopravných nehôd

Festival South By South v americkom Austine je taký rôznorodý, že každý účastník musí robiť zložité rozhodnutia. Ísť na prednášku, alebo na niektorú zo sprievodných akcií? Keď na prednášku, tak poďla čoho si vybrať - téma, miesto, speaker?

  • 15. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 607x
  • 0
Meerkat app je v Austine hit.

Štefan Vadocz

Meerkat app je v Austine hit.

Guy Kawasaki, Brian Solis, Ben Parr a ďalší vplyvní ľudia z internetov dnes chodili po festivale celý deň s mobilom pred sebou, niečo doň hovorili a tvárili sa nesmierne tajomne.

  • 14. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 1
Začína SXSW a taxikár v tom má jasno

Štefan Vadocz

Začína SXSW a taxikár v tom má jasno

Po piaty raz na festivale SXSW v Austine, prvý raz s AeroMobilom.

  • 14. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 1
"Milí muži, ak sa nezačnete holiť, my sa prestaneme!" - vaše ženy

Štefan Vadocz

"Milí muži, ak sa nezačnete holiť, my sa prestaneme!" - vaše ženy

Ďalší príspevok zo série Zaujímavé PR kampane. Firma Gillete sa minulý rok rozhodla zareagovať na rozmáhajúci sa trend neoholených a drsných tvárí naozaj svojrázne. Po vzore politických kampaní vytvorila hnutie No Scruf (Nie strnisku). Iniciátorkami hnutia boli známe ženy a modelky, ktoré vystavili na obdiv svoje neoholené podpazušie, aby tým vyjadrili protest proti neoholeným tváram.

  • 5. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 724x
  • 186
Boj proti "zlým" tukom

Štefan Vadocz

Boj proti "zlým" tukom

Dnes ponúkam prvý príspevok zo série Zaujímavé PR kampane. Osvetová kampaň proti zlým tukom - saturovaným a nasýteným - môže mať mnoho podôb. Americká Heart Association si zvolila naozaj nevšedný spôsob. Na web stránke BadFatBrothers nájdete príbeh zlých tukov, ktoré doslova lámu srdce.

  • 3. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 791x
  • 1
Pri riešení problémov zabudnite na e-mail

Štefan Vadocz

Pri riešení problémov zabudnite na e-mail

V poslednom období často registrujem vo svojom okolí pokusy riešiť problémy e-mailom. Svojim kolegom pripomínam, že e-mailom nič nevyriešia. E-mailom som nikdy nič nepredal (a obdivujem každého kto to dokázal) a málokedy som niekoho presvedčil. Z hľadiska presvedčovacích technológií sa mi e-mail vidí ako veľmi neefektívny nástroj.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 855x
  • 20
HN: PR Agentúry: Hra so slovíčkami, ktorá mení pravdu

Štefan Vadocz

HN: PR Agentúry: Hra so slovíčkami, ktorá mení pravdu

Hospodárske noviny nedávno priniesli zaujímavý článok o PR agentúrach. Inšpiráciou pre jeho vytvorenie bol pravdepodobne materiál v Spiegel Online (žiaľ, spoplatnený link). Okrem iného sa v ňom píše, že - public relations je rastúci miliardový biznis, ktorý predovšetkým manipuluje s naším vnímaním sveta. Najlepší profesionáli tejto brandže dokonca pomáhajú inscenovať vojny - dovolím si preto krátky komentár.

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 159x
  • 7
Mofomérny difúzor

Štefan Vadocz

Mofomérny difúzor

Na narodeniny som dostal bicykel. Výborný darček. Je to ďalší pomocník v mojej súkromnej vojne s bruchom. Bicykel je výborný, pohodlný, ľahký, jednoducho super. Darček ako na zavolanie v súčasnej ropnej kríze. Inak, možno je to dobrý tip pre Fica - nemusí sa zaoberať cenou benzínu, stačí ak prispeje občanom na bicykle... Ale o inom som chcel. Dnešný bicykel musí mať aj zopár doplnkov. Napríklad bike computer. A to je problém...

  • 12. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 514x
  • 18
Ocko, komu si dal hlas?

Štefan Vadocz

Ocko, komu si dal hlas?

Viac ako 200 príspevkov na blogoch je venovaných Voľbám 2006. Môj príspevok k tejto téme bude teda stručný. Je to príbeh z pohľadu chlapca, ktorý prišiel na svet krátko pred začiatkom minulého volebného obdobia (2001).

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 928x
  • 13
20 metrov od Santanu

Štefan Vadocz

20 metrov od Santanu

Všetko to začalo na hodine španielčiny dohadmi o tom, odkiaľ pochádza Carlos Santana. Vďaka Google vieme, že sa narodil v Mexiku a žije v USA. V nedeľu sa zastavil vo Viedenskej Stadthalle, aby priniesol slnečný zvuk a nekonečnú pohodu. Bol som pri tom (s fotoaparátom)...

  • 30. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 190x
  • 11
Som involvovaný, čekol som badžet

Štefan Vadocz

Som involvovaný, čekol som badžet

Počas minulého wíku som začekoval zvýšený výskyt reklamčiny v našej agentúre. Reklamčina je jazyk, ktorým hovoria ekaunti v agoškách. Teším sa. Reklamčina je jeden zo spôsobov ako zvýšiť výskyt spoluhlások dz a dž v našom materinskom jazyku.

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 026x
  • 38
Preformátované rádio

Štefan Vadocz

Preformátované rádio

Štart rádia Jemné mélodie vyvolal najmä v internetových médiách zaujímavé diskusie. Rádioweb stihol už aj bleskový rozhovor s Martinom Lengyelom, ktorý v rádiu pôsobí. Na blogosfére sa prvý článok o rádiu Jemné mélodie objavil ešte v deň, kedy začalo vysielať. Oba články ma inšpirovali k tomu, aby som sa zamyslel na pojmom formát, či preformátovanie v súvislosti s rozhlasovým vysielaním.

  • 16. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 622x
  • 20
Definícia PR

Štefan Vadocz

Definícia PR

Už dlhší čas rozmýšľam nad zmysluplnou definíciou public relations alebo vzťahov k verejnosti, definíciou oblasti, v ktorej pôsobím. Musím sa priznať. Prísť s niečím jednoduchým a na prvé počutie zrozumiteľ ným je veľmi komplikované. A pritom, public relations nie sú žiadna čierna mágia, ale legitímne podnikanie v oblasti komunikácie, ako každé iné. Pomôžete mi s jednoduchou definíciou, ktorú pochopí každý?

  • 14. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 182x
  • 14
Skryť Zatvoriť reklamu