Zbavte sa nadváhy

Je veľa návodov ako schudnúť a hlavne za pomoci rôznych preparátov za veľa peňazí. Osobne som sa o túto tému nejak extra nezaujímal, až kým sa nepodarilo kamarátovi zhodiť 23kg za 4 mesiace. Ak aj Vás zaujíma ako to dosiahol...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Na úvod poviem, že ide samozrejme v prvom rade o pevnú vôľu. Táto povedzme diéta, však nieje taká drastická.

Zásada je si uvedomiť, čo budem jesť a to čo budem jesť nesmie obsahovať múku a cukor. Inak povedané budem jesť všetko čo neobsahuje múku (akúkoľvek, hlavne nie pšeničnú) a cukor. A tým je povedané všetko. Samozrejme tá pevná vôla je v tom, že všetci radi jeme chlieb, rožky, knedle, sladkosti atď. A to je zásadná chyba, z toho sa najviac priberá a týchto potravín je treba sa na určitý čas vyvarovať, resp. zriecť.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže jeme všetky druhy mäsa, zeleninu, šaláty, ovocie, ryžu, koreňovú zeleninu (zemiaky), vajcia, pijeme iba nesladené minerálne vody, nepijeme žiaden alkohol ( cukor!), ani pivo a ak to vydržíme cca 4 mesiace účinok sa dostaví. Kamarát odbúral 23 kg a pritom na začiatku mal 103 kg na 178 cm výšky a verte ťažko aj dýchal. Každý týždeň sa mu podarilo odbúrať 1-2 kg.

Nehladujte! Zjedzte všetko, čo Vám príde na chuť okrem tých potravín s múkou a cukrom. Hovoríte čo mám vlastne jesť? Áno všade nájdeme múku i napr. v párkoch (ale tam je jej minimálne množstvo).

A čo vlastne jedol pytáte sa? Na raňajky jedol napr. treskový šalát (aj 300g) a k tomu 2-3 banány – tie môžete jesť ku všetkému namiesto chleba, na obed kľudne zeleninový, mäsový karbanátok, rezeň – všetky druhy, filé so zemiakovou kašou, zemiakmi na všetok možný spôsob, ryžu, na večeru ½ kg zeleninového šalátu (paradajky, paprika, cibuľa, v tom syr, salámové slíže a iné podľa Vašej fantázie ) a keď bol vraj ešte hladný uvaril si 200 g párkov s horčicou a zjedol samozrejme bez chleba a rožkov. Nechutí? Zvyknete si! Čo zobral do ruky vždy sa opýtal, je v tom cukor a múka? Nie! Tak skonzumovať! Pozor, polievky bez cestovín - slížov, jednoducho zjesť iba ”čistú” polievku napr. iba so zeleninou, hubami, mäsom. Jedlo môže byť pripravované na olejoch i masti (mäso, klobásy, šunka a pod.) Nič sa nestane, keď zjete rezeň v trojobale z času na čas i keď je tam troška múky. Kolegyne ho v práci prosili o recepty a diéty keď videli ako z neho ubúda, najprv si mysleli, že je chorý, ale ako vidieť, je tu a má upravený metabolizmus tak, že postupne začal jesť úplne bežne všetko ako každý iný a nepribral späť ani kg. Obezita je vlastne neschopnosť mozgu reguľovať telo, aby sa v ňom neukladala povedzme tomu nadváha. Snáď iba alkohol nepije (ani pivo), ale keď sú oslavy tak si samozrejme dá i ten alkohol.

Skryť Vypnúť reklamu

Žiadna fyzická námaha ani náročný šport za účelom zhadzovania kíl počas ”diéty”, iba rekreačne, bežne napr. plávanie a bycikel. Svoj jedálny lístok si zostavíte hravo aj sami len bez akéhokoľvek chleba, rožkov, knedlí, no v tej zásade: bez cukru a múky. Sladiť môžete iba umelým sladidlom. S umelým sladidlom ”sladí” dodnes (hlavne kávu a čaj, zrátajte si tie kocky cukru za mesiac!!) i keď si dnes už dáva i sladkosti upozorňuje. Pozor diéta je drahá, pretože musel oželieť všetky nohavice a iné oblečenie a postupne si kupovať úplne nové (zo 115 cm pás na 97 cm, odbúral sa mu i podkožný tuk na krku, tvári a končatinách a z topánok 8,5 mu stačia 7,5- 8 mičky). Teraz sa drží na 81-83 kg a zje všetko čo varia v jedálni zamestnávateľa.

Pavel Valuška

Pavel Valuška

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Skryť Zatvoriť reklamu