Konečne sme sa tedadopracovali k jadru problému: k deľbe pracovného údelu. Mojou úlohouvraj je, aby ma každý v štábe nenávidel. Žiadne dramaturgické úpravypriamo na placi, ani kreatívne odvrávanie, musí sa zo mňa proste stať harpiaštekajúca režisérove príkazy na lenivých povaľačov v štábe. Najnovšie si tedazo mňa každý začal robiť srandu, že som „kreatívna“.

Dnes sme nakrúcali 9. obraz, ktorý výstižne ilustruje Peťovuosamelosť konkrétne pod perinou. Humor scénky sa má nachádzať v tom, žePeťa v činnosti vyruší spadnutie plagátu s Georgom Michaelom. Ozvala somsa hneď po neobvyklom pokyne Viktora (režiséra):
Viktor: „ Ideš rukou pod perinu a párkrát si prehoníš.“
Celkom som zapochybovala o žánri, ktorý točíme. Režisérsa na mňa otočil a pokojne mi vysvetlil:
Viktor: „Anna, keď vedľa mňa sedíš, mám pocit, akoby pri mnesedel kardinál Sokol.“
Presne tak som získala prezývku Sokolík. Ale veď konieckoncov, tabu a predsudky sú veci, na ktorých sa vždy všetci v kine najviacbavíme. Nechám sa teda prekvapiť, čo na scénu povedia diváci.
Najzaujímavejšou udalosťou dnešného dňa bolo líčeniemonokla. Mal ho na starosti Erik, rovnako ako kostýmy, rekvizity a výtvarnú stránku filmu. Navytvorenie mu stačili bežné dámske šminky podľa obľúbeného hesla všetkých lowa no budgetových filmov: pomôž si ako môžeš.

Líčenie nohy nebolo potrebné o to sa postaral herecStano svojim prirodzeným pádom! Čo tí herci neurobia pre film.

A aby bolo jasné, kto sú leniví členovia štábu:asistentka réžie a zvukár vysvetľujú škrečkovi jeho postavu: IntroducingJack Skrutkovač.
