
Začnime sa pýtať kto a prečotúto šarádu organizuje. Akcia má samozrejmepetičný výbor, ale je zjavné, že hlavným„hýbateľom“ je Richard Sulík. Človiečik topozoruhodný a to teraz nemyslím na holú lebku,ale jeho podivuhodné pôsobenie na ministerstve financiía politické lavírovanie par excellence. Pýtaťsa ďalej treba aj to komu táto hra na demokraciu prospeje,kto platil tlač a distribúciu reklamných materiálovdo schránok, profesionálnu webstránku a takďalej?
Ďalej sa treba pýtať o čovlastne ide? Ak by pánovi Sulíkovi a spol. išlo ozlepšenie situácie v slovenských verejnoprávnychmédiách (čo by bolo chvályhodné a po pravdepotrebné), tak by namiesto divadielka, ktoré nemášancu na úspech presadzovali aby sa koncesionárskepoplatky platili spravodlivejšie, boli od nich oslobodenésociálne slabé rodiny či dôchodci. Ďalej bynepochybne trebalo reformovať najmä STV aby sa správalaako verejnoprávne a nie komerčné médium, abynevysielala brak pre „väčšinového, nenáročného“diváka, ktorý je možné zaplatiť aj reklamou,ale investovala do pôvodnej tvorby a bola naozaj SLOVENSKÁ.Pretože o tom je tiež, nemusíme mať nutne verejnoprávnemédiá, veď informáciu o začiatku atómovejvojny nám s radosťou prinesie aj TV Angelika. Ide o kultúru,ak chceme podkopávať tieto média dávame zapravdu všetkým tým čo už dávno tvrdia, žeSlováci nie sú žiaden národ, že nemajú žiadnukultúru či históriu.
Dá sa teda predpokladať, žeľudom za referendom nejde o koncesionárske poplatky čiverejnoprávne média, ale o vlastnézviditeľňovanie pomocou takýchto populistickýchblábolov. Je to škodlivá hlúposť, lebo odvádzapozornosť od skutočných problémov a vulgarizujekomplikované problémy do čiernobieleho videnia.
Platím teda na televíziuktorú nepozerám rád? Určite nie, ale rovnakoplatím na súdy, ktoré nenavštevujem, políciu,ktorý ma pred ničím nechráni (a nikdy anineochránila), diaľnice po ktorých nejazdím, lebonemám auto (je to neekologické). Nespravíme siteda každý svoje vlastné referendum? Ja som zazrušenie armády pre začiatok, lebo tá je skutočnenanič a stojí ohromné peniaze.
A ako to je so súkromnýmimédiami? Veď na tie platíme tiež, len nie explicitnevo forme poplatkov, ale v cenách výrobkov. Zverejnil toi tento denník pred pár rokmi, sú to stovkykorún mesačne na osobu a nemôžete si vybrať čireklamu pozeráte alebo nie. Ak chceme byť skutočne solidárnyzaveďme jogurty oslobodené od poplatkov za komerčnúTV pre chudobných, čo vy na to pán Sulík? -3050