Keď je zákazník okašlaný.

Nie som spokojná s poskytovaním služieb u veľkých spoločnosti, ktoré podnikajú v oblasti internetu, mobilu a satelitnej televízie. Zatiaľ som sa nestrela z ich strany s aroganciou, ale skôr s takou ľahostajnosťou, tzv. okašľanosťou. Mesačne platí používateľ internetu, mobilu, televízie platí v prepočte na staré slovenské koruny od 300 do 1000 Sk, čo je cc 10 až 33 e.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Náš zákazník, náš pán.
Náš zákazník, náš pán. (zdroj: http://www.gambrinus.cz/naex/vtipky/foto/2590-a-je-to/)

Takúto skúsenosť som zažila asi párkrát. Prvýkrát nám vypadol internet. Internet nie je iba o surfovaní. Je aj o dôležitých veciach ako je komunikácia so svetom v pracovnej, obchodnej oblasti. Keď som zavolala na oddelenie pre styk so zákazníkmi, poskytla som im informačné údaje potom, čo ma vyzvali. Potom mi oznámili, že môj problém budú riešiť až o niekoľko dní. Mne sa táto odpoveď nepáčila. Toľko čo mohli urobiť, bolo, že dali ku môjmu menu doložku – súrne. Čo znamená čakanie jeden až tri dní. S podobným prístupom som sa stretla aj s poskytovateľom digitálnej televízie. Môj problém budú riešiť až o niekoľko dní. V mojom prípade sa to dá nejak vydržať. Ale čo s takými ľuďmi, ktorí pracujú cez internet? To majú tri dní trpezlivo čakať kým im to opravia? A zatiaľ sú poškodzovaní, že nemajú prístup ku internetu?Tieto spoločnosti majú na trhu dominantný trh. Mesačne majú enormne veľký zisk. Zákazník je im dobrý, pokiaľ platí. Ak už nastane porucha, tak ho okašlú a nechajú čakať tri dní. Vďaka nám zákazníkom majú mesačne veľké tržby. V dnešnej dobe je poplatok za internet 20 e dosť veľká položka pre jednu rodinu. Ak je už poplatok taký veľký, tak aj ústretovosť by mala byť rovnaká. Reagovať v priebehu niekoľkých hodín. Ak im nestačia pracovné sily, tak nech ich príjmu viac. Môžu si to vďaka nám dovoliť.S aroganciou a neochotou som sa stretla v jednej predajni. Kúpila som si pierka, ktoré slúžia ako doplnok v galantérii, v bižutérii, móde. Čierna farba sa mi páčila, ale rozčarovanie nastalo, keď som ich rozbalila. Sfarbili mi prsty na čierno. Nie dosť, že stali 1,60, iné predajne ich ponúkajú za 1 e, ale aj farbili. Prišla som s bločkom aj s nepodarkom do predajne, kde som ich poprosila, či by mi nemohli vrátiť peniaze, alebo vymeniť za iný tovar. Aj keď som mala bloček, nevyhoveli mi. Tak som im ukázala názorne ako farbia ich pierka. Predavačka mi povedala, že som vôbec prvá ktorá sa sťažuje. Asi len ja som kúpila taký nepodarok ako jediná. Tak som im povedala, že si tieto pierka aj nechajte, mne také netreba. Odišla som. Nemala som chuť sa naťahovať s nimi cez Obchodnú inšpekciu. Tak nech si táto predavačka týmito pierkami pomaľuje tvár, make-up bude mať aspoň zadarmo.

Gabriela Závacká

Gabriela Závacká

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám ambíciu sa stáť spisovateľkou. Dúfam, že sa moje články budú zlepšovať, je na nich čo zlepšovať: gramatika, štylistika. Nikto učený z neba nespadol. Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťNeférový štátSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu