Trápny pokus o virtuálny nákup

Tak som sa rozhodol opäť niečo kúpiť na internete, ale ako sa zdá, nevybral som si toho správneho... Rozhodol som sa kúpiť si CD-čko. Či skôr špeciálny set štyroch CD. Keďže v kammenných obchodoch ho niet, našiel som si e-shop. Žiaden malý, o ktorom nikto nikdy nepočul, ale riaden(?), ktorý pôsobí na našom trhu už roky. Všetko vyzeralo spočiatku krásne a jednoducho... registrácia, objednanie, potvrdenie objednávky, stanovenie predpokladaného termínu dodania...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Problém nastal akosi až keď už bol v kalendári dátum, ktorý sa zhodoval so stanoveným predpokladaným termínom dodania (13.2.2007). A tak som zodvihol slúchadlo a vyťukal číslo nachádzajúce sa v potvrdení objednávky. Pán bol milý, no nedokázal mi odpovedať na moje otázky. Sľúbil mi, že posunie môj dotaz na produktového manažéra. Súhlasil som, veď prečo nie? A požiadal som o vyrozumenie mailom. Lenže odpoveď akosi neprichádzala, a tak som na druhý deň zavolal opäť - a dozvedel som sa to isté nič.
Rozhodol som sa napísať mail (15.2.2007), na ktorý som dostal odpoveď deň na to a v rovnakom duchu ako telefonáty - ospravedlňujeme sa, stále nemáme informácie od produktového manažéra, atď... Nasledovných pár dní som sa pár krát neúspešne snažil dovolať telefonicky, no buď bolo obsadené alebo nikto nedvíhal....
Včera (21.2.2007) som napísal mail, kde som sa opäť (a dôraznejšie) dožadoval odpovede. Tá ale neprišla, a tak som dnes opäť zdvihol slúchadlo. Tá pani na druhom konci po nadiktovaní čísla objednávky najprv hovorila čosi o anglickej literatúre, tak som ju upozornil, že predmetom objednávky je box so štyrmi kusmi CD a nieliteratúra. Po chvílke som sa dozvedel, že mnou objednaný tovar už nie je možné u dodávateľa objednať, a tovar bol už z katalógu vymazaný, a moja objednávka bude zostornovaná, a ak som nedostal vyrozumenie, že ho ešte dostanem, a bla-bla-bla.... To, že je 9 dní (slovom deväť) po termíne dodania, akosi nikoho netrápilo... To, že sa niečo nedá objednať je vec jedna (ktorá sa stáva), a neinformovanie zákazníka vec druhá. Tá ktorá ma trápi viac - a viedla ma k napísaniu týchto riadkov.

BTW1: Cca o hodinu po tom, čo som milej pani do telefónu odkázal moje "Zbohom" spoločnosti, mi prišiel mailom kód na zľavu 70,-Sk platný do konca februára - teda vrátane dnešného dňa 7 dní....

BTW2: Ten e-shop, o ktorom celý čas píšem, je www.dunaj.sk a objednaný tovar bolo 4CD The Cranberries - Treasure Box: The Complete Sessions 1991-99.

Zoltán Németh

Zoltán Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pohybujem sa vo svete IT, webaplikácií/webdizajnu a mobilných komunikácií Zoznam autorových rubrík:  ITSpoločnosťWebovinyMobilovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu