reklama

Čudné praktiky v Orange 2

A je to tu. Opäť ďalšia šmelina z dielne slávnej firmy Orange. A na moju smolu, som sa stal obeťou aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Už som si myslel, že po minulej nepríjemnosti sa snáď u pomarančovníkov nič podobného nestane. Žiaľ stalo sa. Ba zdá sa, že teraz tvrdo pritvrdili. Možno v týchto ťažkých časoch potrebujú každý cent, no ale kto nie, však? Rozdielom sa potom stávajú prostriedky a nástroje, ktoré na tento účel vyberáme. A tie nástroje, ktoré používa Orange su poriadne hrdzavé, takže spôsobujú riadnu duševnú gangrénu. Človek až žasne, ako krásne sa dá pomocou klamstva a všelijakých machinácií zarábať na jednoduchých ľuďoch, od ktorých, mimochodom, je každá firma závislá. V decembri 2008 som si zobral nový mobil a s ním aj nový paušál, v rámci ktorého som na tri mesiace dostal doplnkovú službu Orange World Mini zadarmo. Internet v mobile nepoužívam, takže som za tie tri mesiace na ňu aj zabudol. Priznám sa, moja chyba. Naraz, v deň nabehnutia nového mesiaca mi prišla od pomarančovníkov sms, že od nového mesiaca mi túto službu budú spoplatňovať, a to 5,1 eúr mesačne. Samozrejme, že o túto službu nemám záujem, tak som zavolal do centra, že ju zruším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko prebiehalo normálne až do bodu, kedy mi povedali, že tento jeden mesiac už musím zaplatiť, pretože som tú službu nezrušil v čas. Vraj mi dali dostatočne dopredu vedieť, že tie tri mesiace už končia, mal som teda podľa nich dostatok času, aby som vec vybavil. Keď som im povedal, že mi sms prišla až v deň, keď mi nabehol nový paušál, oni povedali, že to nie je pravda, že sms mi poslali už pred dvoma týždňami. Do mňa akoby vstúpilo sto čertov, ale našťastie som to včas predýchal. Totiž to ich klamstvo nemám ako dokázať. Nemôžem im dokázať že tá sms prišla iba včera a že tie dva týždne si iba vymysleli. Proste si to zariadili tak, aby ľudia nemali čas na zrušenie a aby, pokiaľ nemajú záujem, im zaplatili aspoň ten jeden mesiac. Spravil som iba jedinú chybu a to, že som na tie tri mesiace úplne zabudol a nešiel som vec vybaviť osobne ešte včas. Keby mi neprišla tá sms, tak by som to aj takto bral. Proste firma Orange asi aj počíta s takýmito zábudlivcami a keďže by mala informovať zákazníka o zmene v paušáli, urobia to aspoň tak, aby už bolo neskoro.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, prehral som, mal som na to myslieť, ale Orange zase klamal. Jediné, čo sa dá teraz urobiť je aspoň sa poučiť, druhý krát nezabúdať a mať na pamäti, že v Orange sedia klamári pripravení kedykoľvek ošmeknúť zábudlivcov ako som ja. Účelom tohto môjho malého článočku je teda ľudí na túto nepríjemnosť upozorniť a keď týmto spôsobom pripomeniem aspoň jednému, čo ho môže čakať, pokiaľ na niečo zabudne, tak budem spokojný.

Richard Zona

Richard Zona

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Obyčajný človek, ktorý sa učí vedieť, ženič nevie. Zoznam autorových rubrík:  Filmové recenzieHistóriaMoje úvahySúkromnéŠomranie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu