Ako napríklad nemenovaná reklama na rovnako nemenovaného mobilného operátora. Skladá sa z troch častí, v každej je tá istá melódia. Na tom by nebolo nič zlého, keby že text zapasuje do každej z nich. Z troch textov k danej melódii mi "sedí" akurát jeden, aj to tak trošku s odretými ušami. Ale nie o tom som presne chcela. Ide mi predsa o ten paradox.
Však skúsme sa zamyslieť nad textom dotyčnej reklamy. "kto vraví, že láska časom odpadne, ten nemiloval poriadne" hm, pekné, ale poďme ďalej... "náš vzťah má len jeden háčik, netuším, čo sa jej páči" sú títo dvaja ľudia z reklamy už dlhšie spolu? Alebo len krátko, keď milujúci muž ani nemá tušenia, čo by sa jeho drahej mohlo páčiť? Možno mi budete oponovať, že môžete byť spolu, neviem ako dlho, a predsa máte problém s vybraním darčeka. Ale až taký veľký? Ďalšia vec, ktorá mi nesedí je približne v tomto znení: "ako to zistiť mám, keď ona furt volá" Prosím vás, mužíčkovia zlatí, vysvetlite mi jednu vec. Skutočne existuje muž, ktorému nevadí, že jeho drahá "furt volá"?Ak takého poznáte, dajte mi vedieť. Lebo každý ne/zadaný kamarát sa mi sťažuje, že ako to my ženy dokážeme, prevolať sa skoro až do bezvedomia.
A tak sa pýtam, či aj vy vidíte paradox v tej reklame. Buď sa spolu poznajú dlho a dotyčný pán je slepý, keď ani po dlhšom čase nevie, čo by jej mohlo spraviť radosť. Alebo na druhej strane, nemôže potvrdiť výrok: " kto vraví, že láska časom opadne, nemiloval poriadne". Pretože sám ešte nemiluje dlho.
Viem, viacerí si asi teraz klopkáte po čele, že prečo sa tu zamýšľam nad takými blbosťami, ako sú texty v reklame. Ale mňa to už jednoducho hnevalo.
(ako skoro každá reklama, ktorá sa až príliš často opakuje a nie je dostatočne zlatá, aby som sa pri nej len pousmiala )
PS: ak som náhodou presne neodcitovala text danej pesničky, prepáčte mi, ale snažila som sa zachovať aspoň jej presný obsah.