Reklamy bývajú všelijaké. Niektoré by si zaslúžili umeleckú cenu, iné cenu za originálnu myšlienku či spracovanie. Na niektorých sa aspoň zasmejem. Vždy dokážem oceniť, ak má reklama dobrý nápad. No nad tým, čo vyprodukovala v prvej polovici mája televízia Markíza mi ostáva rozum stáť. V čase najväčšieho boja o televízneho diváka (sobotný večer), zaútočila najhorším filmom roka a patrične to dala všetkým divákom na vedomie. Nepozerajte semifinále Majstrovstiev sveta v hokeji, pozrite si radšej film (Glitter – na slovenský názov si žiaľ nespomínam), ktorý získal Zlatú malinu pre najhorší film roka. Keby som o tom filme nikdy nepočul, tak slogan „Najhorší film roka“ ma veru pred obrazovku nedostane. Vyzerá to tak, že boj proti Majstrovstvám sveta v Markíze dobrovoľne vzdali hoci proti Superstar bojovali najťažšími kalibrami (a možno si len vystrieľali všetky náboje).
Možno sa reklame nerozumiem a toto bola reklama, ktorá mala zaútočiť na najnižšie pudy. Možno nepatrím do cieľovej skupiny ľudí, ktorých táto reklama mala osloviť. Určite však táto upútavka bola priekopnícka v tom, že bez postrehnuteľnej irónie zdôrazňovala to, čo mala radšej zamlčať. Za zmienku stojí aj fakt, že súkromná televízia v boji o diváka neváha použiť film, ktorý je na zozname vôbec najhorších filmov, ktoré kedy boli natočené.