16.10.2007 som uverejnil článok: Je FordCentrum seriózna firma? Verím že áno ale... Medzičasom, vďaka ochote a láskavosti istej blogerskej mamy, vznikla jeho nemecká verzia a sprievodný list. Rád by som sa tej dáme verejne poďakoval, ale nepraje si to, čo mi je naozaj ľúto, ale musím to, aj keď nerád, rešpektovať... Neviem, či fax výrobcovi do SRN (Ford Werke GmbH, BRD) s jej vynikajúcim prekladom) ovplyvnil (posielali sme ho až 26.10., tento piatok) reakciu FordCentra, alebo či to bol samotný slovenský originál, no v každom prípade som odkazom na text upozornil predajňu na Tuhovskej č. 9 v Bratislave. Je napokon celkom možné, že predajca sa rozhodol autonómne, nezávisle na týchto faktoch. Za to mu patrí moja vďaka, a ak to náhodou ovplyvnili spomínané veci, aj tak to nič nemení na tom, že nestrčil hlavu do piesku, ale koná. Zodpovedne. Keďže sa patrí, aby tento príbeh mal svoje zakončenie (niektorí čitatelia boli zvedaví, chceli, aby som ich informoval, a vlastne, je mojou povinnosťou po kritike uviesť ako a či sa predajca k problému vyjadril) uvádzam sem upravenú (údaje ako číslo a ešpézetka, typ a dátum sú zbytočné) reakciu riaditeľa dealerstv
Na základe reklamácie kvality laku na vozidle ..., Vám oznamujeme nasledovné stanovisko. Vaša reklamácia je oprávnená a oprava laku vozidla bude vykonaná v súlade s predpismi výrobcu. Súčasťou sú aj informácie, ktoré sú uvedené v Záručnej a servisnej knižke. Ospravedlňujeme sa Vám za túto skutočnosť a ubezpečujeme Vás o maximálnej ústretovosti pri riešení Vašej reklamácie. Žiadame Vás o pristavenie vozidla za účelom vykonania opravy laku. V prípade potreby náhradného vozidla, alebo nevhodnosti nami navrhovaného termínu, oznámte prosím túto skutočnosť.
Večer som sa telefonicky spojil s vedúcim servisu, pánom Dobrovodským a dohodli sme sa. Ďakujem FordCentru, obom pánom, vyše 5000 čitateľom, diskutujúcim a všetkým, ktorí článok podporili, či už tu alebo vo Vybrali sme.