Marketing a reklama je akiste pre úspešný biznis potrebná, s tým súhlasím na 100 percent. Ale niekedy sa v tomto svete zaplavenom miliónmi reklamných sloganov cítim ako poľný zajac na poli na ktorého neustále poľujú. Tony reklám v schránke (ak sa pozerám na tu kopu ktorá nám leží doma, na ďalšiu ktorá sa povaľuje kade tade po bytovke a v jej okolí, myslím si, že vyjadriť v kg koľko ich do nášho bloku ročne dorazí bolo by to určite zaujímavé číslo ). Pozerám seriál v telke a zrazu ho preruší reklama, poviem si OK idem nakŕmiť rybičky a pritom si pustím nejakú hudbu, prídem o 5 minút a nič, ešte je reklama, tak počkám,á už to začalo 30 sekúnd a bum pokračovanie nabudúce, sú tu krátke správy.
No a dnes som bol na naozaj malom nákupe v supermarkete, no neviem či to bola tá najsprávnejšia voľba.Zobral som čo som chcel a smeroval ku pokladniam, som síce dosť roztržitý a nebol som tam sám tak som sa venoval aj rozhovoru, ale aj tak, už dávno som si všimol že tento reťazec dáva tabuľky ako akcie atď. na úroveň hlavy, no mal som si všimnúť asi pozornejšie, na konci uličky odbočujem doľava a chystám sa čochvíľa zaplatiť a zrazu bum, roh pútača my narazil do čela. Troška zo zvyšeným hlasom, ale naozaj minimálne zvýšeným vravím au a chytám sa za čelo, tento incident si všimli asi štyria ľudia , medzi nimi aj jeden zamestnanec reťazca, všetci sa na mňa usmiali(akože komická situácia) a ja som pokračoval ďalej.
Ak to tak pôjde ďalej, zachvíľu budú zamestnávať ľudí, ktorý behajú s pútačmi priamo pred vami.Navyše obdobné marketingové ťahy majú na mňa skôr kontraproduktívny charakter .
Tak nabudúce si pri nakupovaní v tomto obchodnom reťazci ktorý sa snaží ma presvedčiť že je správna voľba, dám určite väčší pozor na hlavu.