Jedlo: je priemerné, porcie sú malé, za to ceny brutálne. Je skutočne dekadentné, dať si chlieb s oškvarkovou nátierkou za 1.50 eura! Ostatné ceny si môžete pozrieť na stránke pivovaru. Dobre to všetko zhodnotil na serveri kamnapivo.sk jeden z diskutujúcich:
Vyzerá to pekne, ale zase chce niekto rýchlo splatiť investíciu, lebo tie ceny su prestrelené. Je to periféria, cena piva je ako v centre a sviečková stojí 7€. Marketing nie je zameraný na štamgastov, ale na ľudí čo budú pri pollitráku objavovať kvalitu doznievajucej horkosti a viesť debaty so sládkom. Ale tak sa atmosféra podľa mňa nerobí.
Z druhej strany sa na to celé dá pozrieť aj čisto pragmatickým zlatokopeckým pohľadom (diskutujúci Michal):
Keďže zatiaľ je tam plno, tak je cena buď dobre určená alebo nízka...Kto to nechápe, by si mal naštudovať niečo z ekonómie :) Oni to nerobia pre naše modré oči (asi preto, ze mam hnedé), ale ako biznis...
Tá posledná veta je skutočne príznačná pre naše ranné štádium lumpenkapitalizmu. Je pochopiteľné, že niekto chce, aby sa mu vrátila investícia, len prečo to vždy musí byť hlava-nehlava do pol roka? Prečo by musel byť všetko LEN esenciálny biznis? Nemôže v tom byť aj trocha z mojich hnedých očí? Ceny sa predsa dajú nastaviť aj tak, aby nemuseli bývalí chudobnejší štamgasti z okolia chodiť na pivo do Dúbravky.
Ešte k prostrediu: Je pravda, že bývalé Espresso Patrónka by sme mohli z hľadiska krčmovej typológie zaradiť do kategórie "retro krčma s nádychom osemdesiatych rokov". Zariadenie skutočne nieslo črty typickej sídliskovej reštaurácie, ale zato tam bolo útulne a krčme sa nedala odoprieť istá rodinná atmosféra. Teraz je síce prostredie umelecky vytunované (vrátane extravagantných medených pisoárov v podobe kýblikov), ale chladné a neosobné.
Ale dosť bolo fňukania, načim sa vydefekovať na Patrónsky pivovar s jeho J&T klientelou a ísť na dobrého a lacného Bernarda napríklad do dúbravskej krčmy Pangle!
Trocha socialistickej nostalgie:


