Od predvolebnej kampane k predčasným parlamentným voľbám je hnutie SLOVENSKO (Oľano) Igora Matoviča v mediálnom útlaku. Politici odmietajú ísť s predstaviteľmi tohto hnutia do debát, prípadne ich médiá ani nepozývajú.. azda až doteraz.
Igor Matovič opäť rozbehol mediálne turné.. média pochopili že Matovič má výtlak aj bez nich a že na jeho vylučovaní strácajú peniaze. Prečo Igor Matovič opäť rastie a blíži sa jeho comeback?
Cesta do Vietnamu alebo Chorvátska, vyvesenie plienok na úrad vlády a tak ďalej.. Igor skratka vie ako na marketing. Toto rezonuje medzi voličmi, či už sklamanými voličmi koalície alebo sklamanými voličmi spiacej opozície.
Opozícií chýbajú lídri, chýbajú jej rečníci.. sami si skúste spomenúť na päť rezonujúcich rečníkov z opozície. Verím že ste sa pri tejto úlohe zapotili. Igora Matoviča je vidno aj keď si to ostatní politici neželajú. Dovádza to dokonca aj opozičné strany, ktoré ho predtým rázne vylučovali k prehodnoteniu ich názorov.
Liberálnejšie strany opozície sa zamotali v bratislavskej bubline a prestávajú pôsobiť autenticky. Voliči však nechcú vidieť jemnú opozíciu. Ak nechcú vládnuť s Matovičom a bez HLASu, mali by sa začať viac snažiť. Či už je to odvolávanie členov vlády, komunikácia alternatívnych riešení k tým vládnym... toto všetko prichádza len minimálne s občasnými výnimkami ako napr. príprava na programové vyhlásenie vlády zo strany SaS.
Toto všetko je však málo. Igor Matovič je majster v marketingu a má to čo opozícií, až na pár výnimiek, chýba, a to je autenticita. Tento blog nemá Igora Matoviča chváliť ani vyzdvihovať. Opozícia však tvrdí že Igor Matovič by bol destabilizačným prvkom koalície. Ak si teda opozícia praje vytvoriť vládu bez neho, treba začať robiť riadnu opozičnú politiku, aby ste sa po budúcich voľbách nezobudili s Matovičom na prvom mieste.