Veri je piatačka.
Chmuľo Mikolaj rozbehol reformu (dobre, priznajme, nie reformu, ale deformu), vďaka ktorej Veri "omylom" nevie niektoré dôležité veci.
Veri neovláda skloňovanie podstatných mien a tým pádom ani písanie i/y v príponách podstatných mien.
Veri píše na tieto javy v škole diktáty a nejde jej to. Pochopiteľne.
...okrem toho...
Veri chce ísť na osemročné gymnázium, pričom je dosť možné, že na prijímačkách bude diktát, v ktorom bude aj tento gramatický jav.
...preto sme sa rozkývali a...
Veri sa naučila mužský rod doma.
Do konca týždňa sa ideme podobným spôsobom naučiť aj ženský.
Do dvoch týždňov prejdeme aj stredný.
Veri bude čochvíľa ovládať učivo potrebné v škole a na prijímačkách.
Všetko je OK.
Mám otázku...
MAJÚ SA DETI DOMA UČIŤ TO, ČO IM ŠKOLA "OMYLOM" NEDÁ?