Dokonca som okrem znamenitého altového saxofonistu Grega Osbyho nepoznal nikoho iného z účinkujúcich: novinkou boli pre mňa gitarista Jimmy Herring, basista Ricky Keller, bubeník Jeff Sipe aj hráč na klávesové nástroje Jason Crosby. Neviem prečo, ale odprvoti som si bol istý, že to bude výnimočný album. Aj taký je. Nahrali ho v marci roku 2002 v štúdiách ZAC v Atlante, USA.
Pôsobivé rozhovory výraznej gitary s klávesovými nástrojmi, pestro podfarbené bicími, zvuky z klávesových nástrojov chvíľami sú až priveľmi podobné organu. Celý projekt pôsobí akoby ho nehrala malá päťčlenná zostava, ale poctivý orchester. Nápaditá hra, invenčnosť prechádza do jasavosti, jasu. Hudba očividne hraná pre potešenie z nej, z existencie abstraktných tém hudby, z jestvovania hudobných nástrojov, možností techniky, plynutia času. Unikátna súhra, oscilácie duchovnosti v materiálnom svete. Spomienka na nekonečno, večnosť.
(...pokračovanie...)