Najviac sa mi páčilo ako manažéri týchto supermarketov tvrdili, že je to nehumánne a že sú prekvapení, že sa niečo takého môže stať. Dobre som sa akurát na tom zasmial. Sami dobre vedia,aká firemná a predajná politika sa tam presadzuje. Heslo"predať všetko a za každú cenu" sa používalo aj v minulosti a myslím, že sa používať aj bude.
Len taký malý príklad. Zhruba pred 4 rokmi som počas štúdii občas brigádoval v istom pražskom supermarkete.A už vtedy sa mäsové výrobky, ktoré sa nepredali, sa opätovne rozbaľovali a prebalovali, pričom sa dávali tzv."super zľavy" a predlžoval sa dátum minimálnej spotreby. A ak bolo mäso náhodou trochu "zelené", postihnutá časť sa odrezala a umyla a poďho na pult.
No a odozva samotných nakupujúcich:" nekúpte to keď je to také lacné!"