Rozhodnutie padlo na nemenovanú stanicu. Ešte ani pomaly neskončili úvodné titulky a už tu bola reklama. Prešlo znovu desať minút a bola tu ďalšia reklamná vložka o dĺžke 6 minút. Po tretej reklame som to už nevydržal a šiel som si ho stiahnuť, aby som ho mohol naozaj v pohode pozrieť.
Mám aj originál DVD, len neviem, prečo mi to viac „chutí“, ak to ide v TV. Bol som aj dosť lenivý, aby som hľadal niekde v archíve, tak som si ho stiahol. Na webe je predsa všetko. Vtedy mi napadlo. Veď vlastne porušujem zákon. Podľa ACTA by som už mal asi aj sedieť. Len som začal uvažovať. Prečo vlastne? Ide to v TV, mám to aj na DVD. Čo vlastne porušujem? Nechcem iba zbytočne pozerať reklamu, ktorá je každých 8 – 10 minút a je pomaly rovnako dlhá ako samotný film.
Vrcholom súčasného trendu reklám v reláciách je tesné pustenie reklamy možno minútu pred koncom filmu. Najhoršie je to so sitcomami. Dvadsať minútová časť má aj dva reklamné bloky. To už naozaj siahnem po webe a radšej si to pustím z webu.
Len neviem, čo ACTA vlastne sleduje. Pretože kto mi zaplatí za moje nervy, kedy sa už neviem dočkať konca filmu pre množstvo reklám? Respektíve, čo ak sa mi film v kine vôbec nebude páčiť a budem požadovať vrátenie vstupného za moju kultúrnu a duševnú ujmu, ktorú mi takýto šmejdový film spôsobil? Veď je to tiež iba tovar. A ak nie som s ním spokojný, tak by mali vrátiť peniaze späť.
Niekedy si myslím, že si stačí pozrieť trailer. V ňom je naozaj všetko.