Množstvo veľkých firiem a korporácii, slovenské automobilky nevynímajúc, doslova prisahajú na spoločenskú zodpovednosť firiem. Na tejto spoločenskej zodpovednosti stavajú svoje dobré meno i PR.
V tomto prípade intenzívne vyjadrujú svoj problém s novelou zákona, ktorá klepla po prstoch agentúram používajúcim nepoctivé konanie a núti zamestnávateľov brať agentúrnikov do stavu.
Chápem, že majú problém s tým, že agentúrni pracovníci budú drahší, lenže doteraz im nevadilo, že pre nich pracujú ľudia, s ktorými agentúry zaobchádzajú nemorálne a mnohokrát aj protizákonne?
Chápem aj to, že majú problém s tým, že ak pracovníka dlhodobo potrebujú, tak ho budú musieť zobrať do stavu. Lenže je normálne a morálne zapĺňať roky voľné pracovné miesta agentúrnymi pracovníkmi a nestarať sa o ich ľudské postavenie?
Firma, ktorá zatvára oči pred nezákonnosťou a porušovaním morálky má právo hrdiť sa svojimi filantropickými aktivitami a oháňať sa kade-tade spoločenskou zodpovednosťou firiem?
Som presvedčený, že nie...