Aj Vy máte podobné skúsenosti s nakupovaním v Nay elektrodome?

Donedávna som si myslel, že Nay elektrodom patrí medzi špičkové obchodné domy, kde služba zákazníkovi je na prvom mieste. Po posledných skúsenostiach som nútený zmeniť svoj názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)

 

V lete som v kuchyni potreboval vymeniť sporák a chladničku . Moja prvá cesta viedla do Nay elektrodomu v Košiciach, kde som si chcel vybrať nové spotrebiče. Ponuka tovaru bola široká a mal som trochu problém vybrať si. Preto som sa obrátil na predavača s prosbou, aby ma poinformoval o sporákoch, ktoré ma najviac zaujali.

Ten ma však odbil odpoveďou, že momentálne je zaneprázdnený a venovať sa mi bude o chvíľu. V poriadku, hovorím si. Pozriem si ešte chladničky, o ktoré som mal tiež záujem. Prezrel som si však už všetky chladničky, opäť som sa dostal k sporákom a predavača nikde. Po dvadsiatich minútach som ho zazrel v priateľskom rozhovore s nejakými svojimi známymi. To mi stačilo. O nákup v Nay elektrodome som stratil záujem. Odišiel som ku konkurencii. (Našťastie v Košiciach je viac elektrodomov)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávno sa mi rozhorčená kolegyňa posťažovala na svoj nákup, opäť v Nay elektrodome. Kupovala pamäťovú kartu do kamery, ktorú potrebovala pred cestou na dovolenku. Keďže sa v pamäťových kartách veľmi nevyzná, doniesla do obchodu svoju kameru a našla „skúseného" predavača, od ktorého chcela, aby jej poradil, akú pamäťovú kartu má k danej kamere zakúpiť. Ten jej poradil a spokojná kolegyňa odišla aj s pamäťovou kartou domov. Jej spokojnosť však trvala krátko. Keď sa doma pokúšala vložiť pamäťovú kartu do kamery, zistila, že „skúsený" predavač jej neporadil dobre.

Na ďalší deň sa vrátila kolegyňa späť do Nay elektrodomu a reklamovala zakúpenú pamäťovú kartu. Reklamáciu jej však neuznali, lebo pamäťová karta, ktorú si kúpila, bola v poriadku,t.j. nebola poškodená alebo chybná. To, že jej nesedela do kamery, keďže jej predavač poradil zle, do úvahy nebrali. Vymeniť kartu za inú jej nechceli tiež, lebo obal zakúpenej karty bol už otvorený. No ako inak by sa kolegyňa dozvedela, že zakúpená karta nie je správna? Takto dopaltila na radu odborného personálu v Nay elektrodome Košice.

SkryťVypnúť reklamu

Neviem, možno tieto dva príklady sú len výnimkou a práve my sme nemali šťastie na predavačov pri svojom nákupe. No určite viem, že keď najbližšie budem kupovať nejaký elektrospotrebič, nezačnem svoj nákup v Nay elektrodome.

A čo Vy? Aká je Vaša skúsenosť s týmto elektrodomom?

Jaroslav Lipták

Jaroslav Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Minds are like parachutes. They only function when they are open. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu