Robert Jelačič
Veľkohubí zabudli na marketing
Prezidentské voľby sú za nami a témou číslo 1 je znovu šrotovné. Niektorí spoluobčania majú iste veľkú radosť zo svojho nového tátoša, s prispením všetkých daňových poplatníkov. Aj ja sa teším s nimi, že som im prispel na tento luxus. V televíznych debatách prebiehajú opakovane výmeny názorov na túto tému. Ficovci sa bijú do pŕs, ako podporili zamestnanosť a spotrebu, pravičiari argumentujú, že toto opatrenie je nesystematické. Fakt, že o konzistentnosti tohto opatrenia nemôže byť ani reči, nemení nič na tom, že bude prezentované ako kolosálny úspech dnešnej vlády. Opozičné hlasy a hlasy ekonómov skončia tradične ako výkriky do tmy, ktoré si všimnú iba tí ľudia, ktorí mali aspoň trocha pozitívny vzťah k matematike. Žiaľ, väčšina ľudí neoplývala dobrými matematickými vedomosťami...