Táto prominentná spravodajská celebritka a politická moderátorka, ktorá roky „nekompromisne“ prevetráva našich politikov aby odhalila verejnosti ich zámery i machinácie sa nedávno blisla bystrosťou svojho úsudku. Vraj nevie posúdiť, či masívna reklama strany 99%, na ktorej výrazne profituje jej zamestnávateľ, je legálna.
Žeby jej ušlo, že podľa prieskumov sa preferencie 99% v priebehu pár mesiacov vyšplhali z nuly na vyše 4,5%?
Zjavne to nie je vďaka tomu, že by na ulici rozdávali desaťeurovky a už vôbec nie preto, že by sa spravodajstvo bolo zaplavené informáciami, koľko toho už urobili pre ľudí.
Ale nie, Zlatka nie je až taká hlúpa, ako novinárka sa diskvalifikovala iným spôsobom. Niežeby predtým platila za etalón čestnosti a pravdovravnosti ale týmto vyjadrením sa definitívne zaradila medzi rovnakých verejných klamárov, akých zvykne pred verejnosťou spovedávať.