Obetovala som sumu 500 Sk,nádejajúc sa,že vydrží čo najdlhšie.Po príchode domov ma moje dieťa vybozkávalo,účelovo prejavilo vďaku a odkráčalo do svojej izby.Po asi 15 minútach,na moje veľké prekvapenie znova vyliezlo zo svojej nory a nechápavo sa spýtalo:
"To koľko si mi dala kredit?Už mi tretí krát nabehlo päťsto korún.To sa mi nezdá,že by si bola až taká štedrá!"
Sledovali sme vývoj situácie a v pravidelných intervaloch kredit narastal o už zmienenú sumu.Oblial ma studený pot.Vyštartovala som skontrolovať účet s hrozivou predstavou,že som pri zadávaní urobila chybu a moje ťažko zarobené peniažky teraz odchádzajú do nenávratna.Z účtu však chýbala len pôvodne zadaná čiastka,ale na display môjho dieťaťa už svietila suma prevyšujúca päťtisíc korún.
Riešili sme dilemu.Nechať to pokračovať,kam až to zájde a potom telefonovať nekonečne dlho,čo by sa bolo môjmu dieťaťu náramne pozdávalo,alebo upovedomiť kompetentných ,že sa niekde stala chyba.Na veľké sklamanie môjho potomka som usúdila,že "B" je správne.Kompetetní sa začudovali,poďakovali za upozornenie a zjednali nápravu.Moje dieťa mi za to dodnes nadáva,vraj sa to stalo aj kamarátom a nikto na to neprišiel.
Takže,ak sa to stane aj vám neponáhľajte sa,váš operátor to aj tak neocení.Len v horšom prípade bude chcieť doplatiť pretelefonované,ak na to príde.