Nebudem opisovať celé peripetie,ktoré som musela absolvovať napriek tomu,že som v tom bola nevinne,vypichnem len zopár perličiek.
Po obhliadke auta sa najskôr nedialo dlho nič,napriek tomu,že pri prvom rozhovore s operátorkou som bola uistená,že likvidácia poistenej udalosti bude otázka pár dní.Dobre,bol ešte august,dovolenkové obdobie,bola som trpezlivá.Na konci augusta prišiel list v malej obálke obyčajnou poštou.V ňom dotazník,ktorý bolo treba vyplniť ohľadom nehody.Vyplnila som a poslala.Na ďalší deň prišiel ten istý dotazník vo veľkej obálke a potom ešte ten istý dotazník v stredne veľkej obálke doporučene.Zavolala som do poisťovne.Otrasne nepríjemná hudba vám hrá do ucha kým čakáte na operátora,potom vám začnú ponúkať,akoby medzi rečou svoje produkty a keď vám už dochádza trpezlivosť,lebo všetci operátori sú akoby zázrakom vždy obsadení sa konečne niekto ozve.Spýtala som sa,koľkokrát ten dotazník potrebujú.Raz,znela odpoveď.Prečo mi ho potom poslali trikrát som sa nedozvedela.Poštovné dnes nie je práve najlacnejšie.Asi majú na vyhadzovanie.
Okrem iného odo mňa chceli,aby som im zasla správu o dopravnej nehode ak ju mám.Nemala som,pretože mi policajti žiadnu nezaslali.Volám na dopravnú políciu.Pripadám si ako tá sliepočka v istej rozprávke,čo zoháňala kohútikovi vodičku keď sa drhol zrniečkom.Každý ju odkazoval na niekoho iného a čudujem sa,že sa ten kohútik nezadrhol,tak dlho to trvalo.Aj mňa prepájali z oddelenia na oddelenie a nikto o ničom nevedel a ten čo by mal vedieť tam nebol.Tiež som mala pocit,že sa už zadusím-od jedu.Až sa nado mnou zľutovala jedna milá pani a konečne sa so mnou bavila ako s človekom a vyviedla ma z omylu,že správu o nehode posielajú automaticky účastníkom.Mám si ju vyžiadať,jedna strana 50 Sk,moja má tri strany takže 150 Sk.Dokonca mi zistila kedy bude v práci príslušník,ktorý má moju nehodu na starosti.Príslušník nakoniec zavolal sám a povedal mi,že ak nepotrebujem správu z iných dôvodov,do poisťovne už bola zaslaná mailom aj s príslušnou fotodokumentáciou.Načo ju potom likvidátor vyžadoval duplicitne odo mňa???
Apropó likvidátor.Zdá sa vám byť normálne ak voláte do poisťovne deviaty krát a napriek tomu sa s ním nedokážete spojiť? Keď som sa operátorky spýtala,že či ten pán ktorý je uvedený v kolónke vybavuje,je skutočný,či fakt existuje,alebo je to len nejaká imaginárna bytosť,tvárila sa,že mi nerozumie.Vždy ma však uistila,že na mojom prípade sa pracuje a do pár dní bude určite vyriešený.Keď vám to povedia prvý krát tak im uveríte.Piaty,šiesty,siedmy už nie :-( Keď nezaplatíte vy načas poistné,bombardujú vás upomienkami,vyhrážajú sa sankciami a nárokmi.Keď majú oni riešiť plnenie,majú čas.
Poistná udalosť bola posúdená ako totálna škoda,pretože náklady na opravu vozidla by boli presiahli 85% ceny vozidla.Môj sedliacky rozum mi hovorí,že totálnou škodou zaniká poistný vzťah.Aké však bolo moje prekvapenie,keď mi prišlo upozornenie ,že nemám zaplatené havarijné poistné na obdobie 09/2008 do 09/2009 a žiadali ho urýchlene zaplatiť.Za čo? Za zlikvidované auto?Zasa raz platí,že ľavá ruka nevie čo robí pravá?
Českej poisťovni Slovensko,ktorá sa spojila s Generali prajem do budúcnosti menej podobných prešľapov.Vaša reklama v televízii je bombová.Fakt ma upútala.No či sa ešte stanem niekedy vašim klientom o tom pouvažujem.