Molina určite patrí medzi jeden z najvýraznejších zjavov súčasnej argentínskej alternatívnej scény, ktorým sa podarilo zviditeľniť aj na iných kontinentoch.
Ako je možné preraziť s tak nekonvenčnými piesňami, ešte k tomu spievanými v španielčine? Čím sa Molina odlišuje od ostatných alternatívnejších speváčok, napríklad aj od našej Shiny, a čím dokáže natoľko upútať zahraničné médiá?
Silnejším hlasom? Veď v piesňach prevažne šepká. Monotónnym a nenápadným spevom pripomínajúcim skôr mrmlanie spočiatku síce zaujme, ale prehnane neohúri.
Do hĺbky idúcimi textami? Keď sa jej niekto opýta, o čom vlastne spieva, len mávne rukou. Vraj to nestojí za reč. Napriek tomu Molinina tvorba upúta originálne vystavanou atmosférou a viacvrstvovou imaginárnosťou.

Titul najnovšieho albumu vznikol náhodou. Pieseň rovnomenného názvu totižto Molina najprv uložila podľa počítačom navrhnutého dátumu. Streda dvadsiateho prvého však postupne začala čoraz viac korešpondovať so zvukom piesne až s ním nakoniec dokonale splynula.
WED 21 je nepretržitým pátraním. Po neopočúvanom zvuku, po novom spôsobe hudobného vyjadrenia odlišujúcim sa od predchádzajúcich albumov. Molina hľadá nové cesty v tvorbe, no nezapiera pritom vlastnú prirodzenosť.
S elektroakustickými vrstvami experimentuje celkom nonšalantne.Používa basové linky, hudobné slučky, klávesy a plejádu atypických perkusií dodávajúcich albumu snový zvuk mystična.
Piesne spočiatku zaskočia atypickým prejavom, no postupným počúvaním naberajú na ľahkosti, ba nakoniec prekvapia až popovou chytľavosťou. Táto originálna Argentínčanka zmiešala rôzne hudobné štýly celkom podľa vlastnej chuti.
Na albume WED 21 si určite pochutia nielen priaznivci náročnejšej alternatívnej hudby, ale aj milovníci a milovníčky hudby, ktorá sa ťažko škatuľkuje.
Album na recenziu poskytol hudobný distribútor Wegart.