No toto?!

Vybrala sa do banky niečo zariadiť. Pracovníčka banky, ktorá ju prijala a u ktorej vybavovala svoju záležitosť, si všimla, že má u nich zriadenú životnú poistku bez sporenia. Upozornila ju, že nedávno došlo pri týchto poistkách k istým zmenám. Ak ich chce využiť vo svoj prospech, môže tak urobiť teraz. Súhlasila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Pracovníčka banky ju teda nasmerovala na svojho kolegu. Ten s ňou prekonzultoval všetky podrobnosti, ktoré sa týkali zmien oproti pôvodnej poistnej zmluve. Podpísala. Odchádzala spokojná.

Banka si v nasledujúce dni automaticky - tak ako aj predtým počas platnosti pôvodnej zmluvy - inkasovala dopredu trojmesačnú platbu z jej účtu. Súčasťou novej zmluvy však bolo, že prvé tri mesiace je poistená, ale poistnú sumu neplatí. A tak jej vzápätí prišiel domov šek, dobropis, na základe ktorého sa jej zinkasované peniaze mali vrátiť späť na účet.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak ten, kto šek vystavoval, zadal nesprávny údaj o jeho splatnosti; už bolo niekoľko dní po termíne. Ona si tú chybu ani nevšimla.

Viete, čo medzitým urobila banka, keď prišla na chybu svojho pracovníka? Zaslala jej nový šek so správnymi údajmi, no pôvodná suma bola na tomto šeku navýšená o 10 libier. Prečo? Lebo:

Barclays strives to deliver excellent customer service so it is disappointing that on this occasion we have not achieved the standards we would expect. Please accept our sincere apologies and if you have any questions please feel free to contact us ...

Barclays sa snaží dodávať vynikajúci zákaznícky servis, takže je sklamaním, že pri tejto príležitosti sme nedosiahli také štandardy, ako by sme očakávali. Prijmite, prosím, naše úprimné ospravedlnenie, a ak budete mať akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať...

SkryťVypnúť reklamu

Priznám sa, nemyslela som, že ma ešte dokáže niečo v tomto smere prekvapiť. No toto ma naozaj prekvapilo:

- banka nebola klientom na chybu upozornená; prišla na ňu sama a upozornila klienta

- banka sa klientovi ospravedlnila, hoci o to nežiadal

- banka bez toho, aby si niekto niečo také od nej nárokoval, vyplatila klientovi „odškodné".

Súvisiaci článok:

Robia to aj iné slovenské banky?

Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  96x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu