"Pani."
Chvíľu mi trvá, kým zareagujem (na pani sa teda necítim).
"Pani, chcete parfém?" ozve sa znovu huhňavý hlas.
"Nie, ďakujem."
"Džordžo Armani."
"Nie, ďakujem."
Vystupujem hneď ďalšiu stanicu. Možno ak nie, podarí sa jej nadviazaťso mnou rozhovor na tému: Armani za dvesto korún .
Ešte sa stihnempoobzerať dookola. Na ďalších minimálne dvoch dvojsedačkách sediaďalšie počerné podnikateľky a hučia do budúcich zákazníčok. Jedna paniuž má v rukách nejakého Bossa a podnikateľka jej vtláča do rúkElizabeth Arden. Čosi si tam šepocú. Asi o skvelej akcii na ClavinaKliena....
Veru, veru, katalógová kozmetika ("Vyberte si v pohodlí domova!") je len odvar. Tieto podnikateľky pochopili, že nakúpiť "značkový tovar" posediačky cestou z práce a za výhodnú cenu je to, čo ľudia pred Vianocami potrebujú. Plus k tomu zdarma darčekové balenie z "Metra".