V poslednom čase sme mali možnosť sledovať sériu súdnych sporov najmä medzi spoločnosťou Samsung a Apple - lídrami v predaji smartphonov- ktoré na seba doslova sypali žaloby týkajúce sa patentových práv. Samsung však túto situáciu využil a prekvapil šikovnými marketingovými ťahmi.
V Austrálií, kde Apple podalo žalobu na Samsung kvôli podobnosti tabletu Galaxy Tab 10.1 s produktom Apple iPad 2, Samsung v časopise The Sun-Herald uverejnil cez celú stranu reklamu s textom „The tablet Apple tried to stop", ktorý bol umiestnený nad obrázkom tabletu. Touto reklamou výrazne upútali pozornosť na svoj produkt. Navyše, v deň príchodu smartphonu iPhone 4S od firmy Apple do obchodov si v Sydney vedľa pobočky Apple zriadili provizórnu predajňu, kde predávali svoj konkurenčný produkt Galaxy S 2 za cenu 1,5€. Týmto dobehli Apple a vykompenzovali si svoje straty plynúce zo súdneho sporu.