Martina Marčeková

Martina Marčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som stvorenie milujúce umenie a všetko, čo je krásne a milé. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáživot v dnešnej dobe

Zoznam článkov blogera

Milovať nie je jednoduché

Martina Marčeková

Milovať nie je jednoduché

„Ak ma miluješ menej, znamená to, že si ma nemiloval nikdy." Tento citát sa prisudzuje Napoleonovi Bonaparte a nesie v sebe hlbokú pravdu. Ak si človek skutočne uvedomuje, čo znamená milovať niekoho, nepovie len tak ľahko „milujem ťa".

  • 3. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Krabičkujem, krabičkuješ, krabičkujeme...

Martina Marčeková

Krabičkujem, krabičkuješ, krabičkujeme...

Denne okolo seba stretávame rôznych ľudí, ktorých si podvedome ukladáme do krabičiek. Krabička pre sympatických, ďalšia pre tých nepríjemne pôsobiacich, zvláštna krabička pre šéfa a nadriadených, krabička pre ľudí, s ktorými nechceme mať nič spoločné a takto by sme mohli pokračovať ďalej. Každý má to svoje rozdelenie ľudí, ktoré nám však často zakrýva skutočný pohľad na vec a robí nás neempatickými, neľudskými a egoistickými. Poďme si v krátkosti rozobrať dôsledky nášho krabičkovania.

  • 27. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Nokia stavila na Windows phone

Martina Marčeková

Nokia stavila na Windows phone

Podľa štatistík Gartner mala Nokia začiatkom roku 2010 až 30,6% podiel na trhu, pričom operačný systém Symbian, ktorý používala bol jednoznačne líder oproti ostatným operačným systémom, s trhovým podielom 44,2%.

  • 22. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Súdny spor ako marketingová inovácia?

Martina Marčeková

Súdny spor ako marketingová inovácia?

Svetovo uznávané IT spoločnosti už dlhší čas bojujú rôznymi spôsobmi o prvenstvo a to čím ďalej tým absurdnejšími spôsobmi. Kedysi bol na prvom mieste zákazník s jeho potrebami, ktoré sa snažili spoločnosti naplniť najmä novými atraktívnejšími funkciami produktu či vzhľadom. Teraz, ako sa zdá, sa na prvé miesto dostáva snaha o zastavenie predaja konkurenčných výrobkov prostredníctvom súdnych sporov. Z hľadiska podnikania môžeme hovoriť o takzvaných marketingových inováciách.

  • 20. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu