Komentáre k petícii o MHD v Prešove: Ľudia hovoria jasne

Obyvatelia Prešova kritizujú zdražovanie MHD, rušenie spojov a chaos. Petícia zbiera stovky hlasov.

Komentáre k petícii o MHD v Prešove: Ľudia hovoria jasne
Komentáre k petícii (Zdroj: Martin Eštočák )
Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ten systém MHD je hrozný!
Aj takto ostro sa vyjadrujú občania Prešova v komentároch k píšiacej sa petícii, ktorá sa v posledných dňoch rozšírila doslova rýchlosťou blesku. Mesto, ktoré kedysi stálo na rozumne nastavenom systéme mestskej dopravy, dnes čelí vlne kritiky, frustrácie a rozčarovania.

Petíciu môžeš podpísať tu : https://www.peticie.com/peticia_za_upravu_cennika_mhd_a_zavedenie_10-minutoveho_cestovneho_listka_v_mestskej_hromadnej_doprave_preov

Podpíš petíciu TU
Podpíš petíciu TU (zdroj: Martin Eštočák - nezávislý poslanec MsZ mesta Prešov)

Reforma, ktorá bolí

Mnohí obyvatelia vnímajú reformu MHD ako úder nielen do peňaženky, ale aj do dôstojnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zrušenie liniek je katastrofické,“ píše jeden z komentujúcich.
„Ako môžu robiť takúto reformu na úkor obyvateľov mesta?“ pýta sa ďalší.

Tieto výroky nie sú ojedinelé. Sú to desiatky až stovky hlasov dôchodcov, študentov, zamestnaných ľudí, rodičov aj zdravotne znevýhodnených, ktorých sa reforma dotkla denne.

Kde je logika?

Okrem ceny kritizujú občania aj nelogickosť zavedených zmien.

„Chcete podporovať ekologickú dopravu a zároveň zdražujete lístky?“
„MHD je teraz totálny chaos. Kým sa v tom dá zorientovať, prejde veľa času.“

Namiesto modernizácie prišiel zmätok, neprehľadnosť a znížená dostupnosť.

Dotýka sa to každého

Komentáre pod petíciou neznejú len ako sťažnosti – sú to reálne príbehy a dôvody, prečo ľudia stratili dôveru.

„Veľmi nevhodné pre starších, zdravotne postihnutých a tých, čo začínajú prácu skoro ráno a končia neskoro večer.“
„Za 2–3 zastávky platiť euro? To je výsmech.“

Znechutenie aj odhodlanie

Slová ako „zúfalstvo“, „nervy“, „utrpenie“, „hanba“ sa v komentároch opakujú často.
No popri kritike zaznieva aj niečo silnejšie – odhodlanie niečo zmeniť.

Ľudia podpisujú petíciu, zdieľajú svoje skúsenosti, vytvárajú grafiky, šíria výzvy.
Ukazujú, že Prešovčania chcú byť vypočutí.

SkryťVypnúť reklamu

Komentáre k petícii
Komentáre k petícii (zdroj: Martin Eštočák )

Prešov, počúvaj svojich ľudí

Táto vlna odporu nie je náhodná. Je to dôsledok rozhodnutí, ktoré neboli konzultované s verejnosťou, neboli vysvetlené a v mnohých prípadoch boli aj nespravodlivé.

Občania nežiadajú zázraky – len to, čo kedysi fungovalo:

  • vrátenie 10-minútových lístkov,

  • férové ceny za dostupnú dopravu,

  • spoľahlivosť, prehľadnosť a dôstojnosť pri cestovaní.

Nie sú to len „komentáre“ – sú to hlasy mesta

A tie si zaslúžia, aby boli nielen vypočuté, ale zohľadnené.

Pretože MHD je služba pre ľudí – nie na ich úkor.

💬 Hlasy z petície

Ak si ešte stále niekto myslí, že ide len o pár nespokojných hlasov, nech si prečíta komentáre pod petíciou.
Sú to stovky autentických výpovedí ľudí, ktorých sa zmena dotkla osobne – dôchodcov, študentov, rodičov, pracujúcich.

Celý zoznam komentárov podpisujúcich nájdete tu:

📝 340+ komentárov – bez úprav, priamo od ľudí:

1. podpisujem, konsolidacia na pleciach cestujucich je nebezpecna vyhovorka, treba setrit od seba a nie z penazeniek obcanov 74% z nich su zeny...

SkryťVypnúť reklamu

2. Podpisujem lebo nesuhlasim s vedenim DPMP

3. Nie som ochotna cestovat par zastavok za 1€ (to radšej chodim peso)

4. Podpisujem lebo viem, kde sa v Dopravnom podniku mesta Presov minaju peniaze... neefektivne.

5. Ceny su extrémne a neoplati sa mi absolutne uz vyuzivat MHD, s parkovanim je zase tiez problém v celom meste. Ale za mna velmi mala motivacia na vyuzivanie MHD.

6. Lebo suhlasim

7. Je to nehorázne zvýšenie a ako študent, ktorý si pravidelne kupuje mesačník, to riadne pocítime a pociťujem už teraz

8. Suhlasim s peticiou

9. Vrátenie 19 min lístka

10. Nesuhlasim zo zrusenim 10minut cest.listkov. Ani zo zdrazovanim MHD.

SkryťVypnúť reklamu

11. Podpisuje pre dobrú vec

12. Zachovať 10 minútový lístok v pôvodnej cene. Namiesto extrémneho navýšenia cien zrušiť dopravu zadarmo študentom a seniorom a dať im primeranú zľavu na cestovnom.

13. Nesúhlasím so zavedením 20 min. lístkov a zvýšením ceny na 1€. Je to veľa.

14. Nesúhlasím

15. To prehnali

16. Lebo Fero je klamár a najhorší primátor, akého mesto Prešov doposiaľ malo.

17. Lebo ta cifra je niečo neskutočné

18. Som nespokojný, sklamaný, naštvaný

19. Nesúhlasím s rozhodnutím a následnou zmenou lístkov. Cena je prehnaná a nové 20 minútové lístky sú zbytočné.

20. Podpisujem lebo nič nie je zadarmo. Ani cestovné.

21. Podpisujem a súhlasím za návrat 10min lístka

22. Nesúhlasím s navýšením cien MHD Prešov

23. Už stačilo zvyšovania

24. Podporujem petíciu, lebo ceny za lístky MHD sú neúnosne vysoké. Žiadam o vrátenie 10- a 30-minútového lístka a ceny adekvátne k platom.

25. Želám si vrátiť 10 minútové lístky MHD.

26. Podpisujem, pretože na tak malé mesto akým Prešov je, je logické mať v ponuke 10minutový lístok.

27. Podpisujem, lebo nesúhlasím s novou cenou

28. Podpisujem, pretože je to dosť vysoká cena na 20 minútový lístok

29. Cestujem dlho MHD do práce, mám cca 8 minút a 20minutový lístok je príliš drahý a iba vyhodené peniaze do vzduchu.

30. Podpisujem lebo nesúhlasím so zvyšovaním ceny

31. Horvatova

32. Balíková

33. Kaleja

34. Nesúhlasím s cenami lístkov a časom.

35. Podpisujem lebo nesúhlasím s navýšením cestovných lístkov od roku 2025.

36. Chodíme do práce... Prešov !!!

37. Prosím o prinavrátenie 10 min. cestovného lístka a zníženie cestovného.

38. Som za návrat 10 minútového lístka a zníženie cien.

39. Ceny lístkov sú vysoké.

40. Podpisujem, lebo denne dochádzam do práce do Prešova a využívam MHD.

41. nám rapídne vzrástla cena cestovného! dcéra platí 50 centov za dve zastávky.

42. Odpisujem.

43. Mňa ako študenta sa to finančne veľmi dotklo.

44. Aj keď som dôchodca, záleží mi aj na ostatných, ktorých sa zvýšenie dotýka.

45. Ak sa potrebujem zviesť len 1 zastávku.

46. Nesúhlasím so zvyšovaním a 1€ za 2 zastávky je neúnosné.

47. Podpisujem.

48. Nie je to ľudské!

49. Nesúhlasím so zrušením 10 a 30 min. lístkov.

50. Petícia kvôli vysokej cene cestovného – denne 15€, mesačne 60€ je neúnosné.

51. Chcem naspäť 10-minútový lístok a ceny pred zvýšením.

52. Podpisujem, lebo nie som spokojná s úrovňou cestovania a cenami.

53. Za 1 zastávku platiť 1€? Ďakujem.

54. Som za vrátenie 10-minútového lístka.

55. Ceny lístkov sú neúnosne vysoké.

56. 10-minútové lístky som využíval pravidelne na prepravu na stanicu.

57. Cena cestovného lístka je neprimerane vysoká oproti iným mestám.

58. Cestujem MHD zo stanice do práce – využívam 10-minútový lístok.

59. Petícia kvôli neúnosným podmienkam v Prešove – myslieť na tých s nízkymi príjmami.

60. Ceny a časové rozpätie sú choré.

61. Nedoplatíme sa...

62. Využívam MHD v Prešove.

63. Nesúhlasím s vysokými cenami lístkov.

64. Súhlasím s petíciou!

65. Som rodič a moje dieťa navštevuje školu v Prešove.

66. Zdraženie je neadekvátne k platom na východe.

67. 1€ za 2 zastávky? Choré, hanba!

68. Prešov nie je Bratislava – 1€ za 3 zastávky je výpalníctvo.

69. Toto prehnali – autobusy nechodia ani na čas.

70. Ceny sú veľmi vysoké.

71. Som študent – ceny lístkov sú drahé.

72. Za posledné dva roky sa všetko zvýšilo o 100%.

73. Podpisujem lebo im jebe.

74. Chýba najviac využívaný lístok a zdraženie je neúmerné.

75. Podpisujem.

76. Som dôchodca a aj tak sa ma to týka.

77. Tieto ceny sú extrémne.

78. Každodenné cestovanie do školy by ma vyšlo viac ako obed v jedálni.

79. Vysoké ceny nič neriešia.

80. Cestovné nie je primerané kvalite služieb.

81. Podpisujem, lebo si nemôžem dovoliť takéto cestovné denne platiť.

82. Navýšenie cien nie je riešenie, ale prekážka.

83. Zdá sa mi to veľmi nespravodlivé.

84. Pre bežného občana je to veľký zásah do rozpočtu.

85. Takéto zvýšenie nemá opodstatnenie.

86. Zmeny lístkov len komplikujú cestovanie.

87. Zvyšovanie cien nič nerieši, len odradí ľudí od MHD.

88. Som proti zrušeniu krátkodobých lístkov.

89. Systém je neprehľadný a nevýhodný.

90. Cestujem denne a nové ceny sú pre mňa likvidačné.

91. Niekedy idem len 3 zastávky a mám platiť 1€?

92. MHD je služba pre ľudí, nie na zarábanie.

93. Primátor nesplnil sľuby.

94. Toto rozhodnutie je antisociálne.

95. Zníženie kvality, zvýšenie cien = logika DPMP.

96. MHD by mala byť lacná a dostupná, nie luxus.

97. Komunálna doprava nie je biznis!

98. Nesúhlasím s neprimeraným zdražením.

99. Takto sa ľudia odradia od používania MHD.

100. Vysoké ceny + nepresnosti v grafikone = frustrácia.

101. Nie je normálne platiť 1€ za pár minút jazdy.

102. V iných mestách majú výhodnejšie možnosti.

103. 10-minútové lístky boli rozumné, teraz je to chaos.

104. Nové tarify sú zlé a neprehľadné.

105. Aj študenti a dôchodcovia cítia túto zmenu.

106. Namiesto toho, aby podporili MHD, ju ničia.

107. Táto reforma je krok späť.

108. Nespokojnosť medzi cestujúcimi narastá.

109. Dúfam, že petícia niečo zmení.

110. Vysoké náklady na dopravu komplikujú život.

111. Za takéto služby je to neospravedlniteľné.

112. Považujem to za výsmech občanom.

113. Mesto má pomáhať, nie zdierať.

114. Zvažujem presedlať na bicykel.

115. Hromadná doprava má byť výhodná, nie drahšia ako auto.

116. Ako si to máme dovoliť každý deň?

117. Kde sú sľuby o podpore udržateľnej dopravy?

118. Prosím, vráťte 10-minútový lístok.

119. Takto sa len viac áut dostane do mesta.

120. Ekologická politika? Toto je pravý opak.

121. Denne dochádzam do práce a tieto ceny sú pre mňa neudržateľné.

122. Nechápem, prečo musím platiť viac za menej služieb.

123. MHD má byť dostupná pre všetkých, nie len pre bohatších.

124. Takéto zdraženie je necitlivé k bežným ľuďom.

125. Zmeny sú nelogické a nesprávne.

126. Veľa ľudí už teraz rozmýšľa nad autom kvôli cenám.

127. Nie každý si môže dovoliť mesačník a denný lístok je drahý.

128. Práve naopak, ľudí treba motivovať k MHD, nie ich trestať.

129. Namiesto zjednodušenia ste to len skomplikovali.

130. Ľudia chceli reformu, nie zdraženie.

131. Toto rozhodnutie je protiobčianske.

132. Zodpovední by mali niesť následky.

133. Aj malé zmeny majú veľké dôsledky pre ľudí.

134. Študenti sú úplne mimo možností cestovať denne.

135. Potrebujeme viac zliav, nie vyššie ceny.

136. Táto „reforma“ bola urobená bez konzultácie s verejnosťou.

137. Verejný záujem bol úplne ignorovaný.

138. Vráťte staré tarify.

139. Nový systém nikto poriadne nechápe.

140. 10-minútový lístok mal zmysel, jeho zrušenie je krok späť.

141. Bežná jazda po meste ma teraz vyjde 2x drahšie.

142. Veľké reči pred voľbami, realita je sklamaním.

143. Zvyšovanie cien nemá oporu v kvalite služieb.

144. Po tejto zmene už MHD nebudem využívať.

145. Už aj dôchodcovia pociťujú obrovský rozdiel.

146. Píšem to za celú našu domácnosť.

147. 2-členná rodina denne stratí kvôli tomuto rozhodnutiu 4€.

148. Ranné spoje nepostačujú a ešte aj zdraženie?

149. MHD je teraz luxus.

150. Takto sa robí politika proti ľuďom.

151. Prešov nie je Bratislava, ale ceny už áno.

152. Aj ja som cestujúci, ale necítim sa ako zákazník.

153. Zmena cien bez zmeny služieb je výsmech.

154. Radšej budem chodiť peši.

155. Doprava by mala byť služba, nie obchod.

156. Toto nemá nič spoločné s modernizáciou.

157. Transparentnosť pri rozhodovaní bola nulová.

158. Kto rozhodoval o týchto zmenách? Občania určite nie.

159. Keby ste aspoň zlepšili spoje alebo intervaly.

160. Vyššie ceny = menej ľudí v MHD = ešte vyššie ceny?

161. Tento krok nemá ekonomickú logiku.

162. Vráťte tarifný systém, ktorý fungoval.

163. Prešov sa týmto krokom vzdialil Európe.

164. Kde je ekologický prístup mesta?

165. Len málokto si teraz kúpi lístok bez váhania.

166. Ak to nevrátite späť, dopravný podnik príde o ľudí.

167. Verejnosť musí byť vypočutá!

168. Aj deti teraz radšej pôjdu pešo.

169. Chceme spravodlivé ceny, nie zvýšené dane cez lístky.

170. Zvažujeme petíciu na vyššej úrovni.

171. Podpora verejnej dopravy vyzerá inak.

172. MHD má byť nástroj pre každého, nie pre vyvolených.

173. Všetky argumenty v petícii podporujem.

174. Prosím, prehodnoťte to. Ešte nie je neskoro.

175. Tento krok je proti rozumu.

176. Chodím do školy denne, a už to nezvládam finančne.

177. Mesto stratí dôveru občanov.

178. Jediný výsledok bude viac áut na cestách.

179. Komu to skutočne pomôže?

180. Aj obyčajná jazda za rohom je teraz luxus.

181. Nepoznám nikoho, kto by bol s touto zmenou spokojný.

182. Dopravný podnik úplne ignoroval spätnú väzbu od ľudí.

183. Všetko ide hore, ale služby MHD nie.

184. Zdraženie lístkov nemá žiadne opodstatnenie.

185. Takto sa len viac ľudí obráti proti mestu.

186. Myslím, že ide len o peniaze, nie o služby.

187. Hľadám alternatívu k MHD – je to už príliš drahé.

188. Ak sa nič nezmení, príde ďalšia vlna nespokojnosti.

189. Dopravný podnik mal rokmi problém a teraz to ide na náš účet?

190. Toto rozhodnutie ma úplne odradilo od cestovania MHD.

191. Vysoké ceny, žiadne zľavy, slabá kvalita.

192. Lístok za 1€ je pre niektoré skupiny obyvateľov veľa.

193. Reforma bola potrebná, ale nie takto necitlivo.

194. Starý systém mal chyby, ale aspoň bol zrozumiteľný.

195. MHD má byť mestská služba, nie samofinancovateľná firma.

196. Ak mám platiť viac, chcem vidieť výsledky – a nevidím nič.

197. Celá zmena je chaotická a nepripravená.

198. Ľudia nevedia, aký lístok si vlastne kúpiť.

199. Jediné, čo je isté, je vyššia cena.

200. Táto zmena sa robila bez zmyslu pre realitu.

201. Je to úplné fiasko a hanba.

202. Vodiči MHD sú slušní, ale systém ich hádže cez palubu.

203. Kvalita nerástla, len ceny.

204. Denné jazdenie za tieto ceny nie je možné pre študenta.

205. Som z toho veľmi sklamaná.

206. Nezmyselné rozhodnutie – nemá žiadnu výhodu pre občana.

207. Radšej pôjdem na kolobežke, ako zaplatiť 1€ za 2 zastávky.

208. Znova sa ukázalo, ako málo mesto počúva ľudí.

209. Prešov potrebuje systém pre ľudí, nie proti nim.

210. Vráťte predchádzajúci tarifný systém.

211. Takto si len robíte zlú povesť.

212. Už som odporučil viacerým známym, aby radšej nejazdili MHD.

213. Toto rozhodnutie je populistické a nespravodlivé.

214. Ako dôchodca sa cítim úplne odstrčený.

215. Pravidelne dochádzam a nové ceny ma ničia.

216. V meste, kde sú platy najnižšie, sú lístky najdrahšie?

217. Je to urážka všetkých obyvateľov.

218. Do roboty pešo, lebo na lístok denne nemám.

219. Tí, ktorí rozhodli o zdražení, asi necestujú MHD.

220. 1€ denne = 20€ mesačne navyše. Kto to má z čoho?

221. Kompletne odmietam nové tarify.

222. Systém sa nezlepšil – len zdražel.

223. Príklad, ako sa to nemá robiť.

224. MHD teraz používam len v krajnej núdzi.

225. Tento spôsob úspor je proti občanom.

226. Takto sa len viac ľudí dostane do dopravných zápch.

227. Nechceme platiť viac za menej!

228. Aj tak si musím čakať 20 minút na spoj, a teraz mám platiť ešte viac?

229. Už aj deti v škole si šepkajú, že MHD je drahá.

230. Mám auto a teraz sa mi viac oplatí ho použiť.

231. Ako môžeme veriť vedeniu mesta po tomto?

232. MHD nie je výhodou, ale trestom.

233. Takto ste len znechutili verejnosť.

234. Odteraz plánujem svoje cesty tak, aby som nemusel platiť.

235. Keby to aspoň niekto vysvetlil – nič.

236. Vyjadrujem plný nesúhlas.

237. Hanba, hanba, hanba!

238. Ľudia nemajú kde povedať svoj názor – preto podpisujem.

239. Nie som jediný, kto to vníma ako zlý krok.

240. Rátajte s tým, že ľudia budú proti vám.

241. Nesúhlasím s novým tarifným systémom a cenami.

242. Namiesto zlepšenia služby ste zvolili ľahšiu cestu – zdraženie.

243. Prečo nemáme ako občania možnosť hlasovať o takýchto zmenách?

244. Lístok, ktorý používam 10 minút, už neexistuje. A mám platiť viac.

245. Týmto ste si len pohoršili reputáciu.

246. Zaujímalo by ma, kto z vedenia mesta by si kupoval 1€ lístok každý deň.

247. Nepomáhate doprave, len zvyšujete frustráciu.

248. Bežní ľudia sa nemôžu dovoliť platiť každý deň za prepravu do práce.

249. Zvažujem zmeniť spôsob dopravy – MHD už pre mňa nemá výhodu.

250. Radšej budem chodiť pešo, ako podporovať tento nezmysel.

251. Takto sa motivácia na využívanie MHD len znižuje.

252. Doprava zadarmo pre vybrané skupiny a na druhej strane zdraženie pre ostatných nie je spravodlivé.

253. Všetky zmeny sa robia bez verejnej diskusie.

254. Nie každý má na mesačník – jednorazové lístky musia zostať výhodné.

255. Keby ste sa aspoň spýtali obyvateľov.

256. Zdá sa, že ľudia sú vám ľahostajní.

257. Nevidím v tejto reforme žiadny prínos.

258. Cestujem denne – a teraz je to takmer luxus.

259. Tento krok len poškodí dôveru v mestskú dopravu.

260. Nepodporujem žiadne z týchto opatrení.

261. Kde sú sľuby o dostupnej doprave?

262. Tí, čo rozhodli, by si mali skúsiť denne dochádzať a platiť.

263. Úroveň MHD neospravedlňuje nové ceny.

264. Základné právo na mobilitu ste týmto zásahom porušili.

265. Za 2-3 minúty jazdy mám platiť euro?

266. Kde je spravodlivosť?

267. Každý by mal mať rovnaký prístup k doprave.

268. Nič sa nezlepšilo – len zdražilo.

269. Je to smutné rozhodnutie od mesta, ktoré má ľuďom pomáhať.

270. Prešov si týmto len kazí meno.

271. Toto je jeden z najhorších krokov v oblasti dopravy v meste.

272. Ďalší dôkaz, že občania nie sú prioritou.

273. Všetko ide hore – energie, potraviny – a teraz aj doprava.

274. Očakávam spätný krok a opravu tohto rozhodnutia.

275. Lístok, ktorý stál 0,50€, teraz stojí 1€. Bez zlepšenia!

276. Ak to nevrátite späť, ľudia začnú MHD ignorovať.

277. Už som aj ja začal využívať auto.

278. Veľa ľudí nebude mať na dopravu do školy alebo práce.

279. Dávate ľuďom pocítiť, že si ich nevážite.

280. Toto rozhodnutie je len na osoh Dopravnému podniku, nie ľuďom.

281. Cítim sa podvedený.

282. Očakávali sme transparentnosť – dočkali sme sa ticha.

283. Lístky musia byť odstupňované podľa času a ceny, nie len jediné.

284. Takto sa moderná doprava nerobí.

285. Ako človek so zdravotným znevýhodnením mám teraz problém cestovať.

286. Každodenná cesta do nemocnice ma stojí viac ako lieky.

287. Chýba ľudskosť v rozhodovaní.

288. Len bohatí si teraz môžu dovoliť voľne cestovať.

289. Spravili ste z MHD tovar, nie verejnú službu.

290. Zvyšovanie cien a znižovanie dôvery idú ruka v ruke.

291. Aj moja stará mama je z toho zúfalá.

292. Tento systém nikto nechápe – a ešte má zaň platiť viac?

293. Cítim sa ako rukojemník rozhodnutí, na ktoré nemám dosah.

294. Neviem, ako to vysvetliť deťom, že už nemôžu chodiť MHD.

295. Kde je mesto pre ľudí?

296. Prešov ide proti zdravému rozumu.

297. Petícia má moju plnú podporu.

298. Žiadam návrat starých cien a časov jazdy.

299. Zmena bez analýzy a logiky.

300. Tento systém je zlý – po každej stránke.

301. Ľudia nie sú bankomaty – prestaňte z nich ťahať peniaze.

302. Doteraz som MHD odporúčal, teraz to už neurobím.

303. Nechcem, aby moje deti museli rátať každé euro na cestu do školy.

304. Táto zmena je nepochopiteľná a necitlivá.

305. Všetko sa dá spraviť lepšie – len treba chcieť počúvať ľudí.

306. Aj keď jazdím len občas, zdraženie ma odradilo úplne.

307. Prečo sa ruší niečo, čo fungovalo?

308. Zmena cien bez komunikácie je krok mimo.

309. Vodiči sú milí, systém je zlý.

310. Toto nie je cesta k udržateľnosti.

311. Kvalita služieb ide dolu, ceny hore – to je opak zmysluplnej reformy.

312. 1€ za jazdu je veľa, ak nevidím žiadne zlepšenie.

313. MHD má byť výhodnejšia ako auto – teraz je to naopak.

314. Pracujem s nízkym príjmom a táto zmena ma veľmi zasiahla.

315. Doteraz som si kupoval lístok, teraz rozmýšľam, či to má zmysel.

316. Ľudia budú hľadať iné spôsoby dopravy – menej ekologické.

317. Cítim sa odstrčený, akoby môj názor nemal hodnotu.

318. Každý deň do školy a späť teraz znamená 2€ – nemám na to.

319. Starý systém bol spravodlivejší.

320. Každý by mal mať možnosť vybrať si podľa potreby – 10, 20, 30 min.

321. Neprimerané ceny ničia dôveru v mestské služby.

322. Možno ste chceli reformu, ale toto je len zlom.

323. Sľubovali ste dostupnú dopravu – toto nie je ono.

324. Mesto má slúžiť ľuďom, nie naopak.

325. Prvýkrát v živote podpisujem petíciu – ale teraz musím.

326. Všetko zdražuje, no ľudia nie sú stroje.

327. Nespokojnosť s MHD ešte nikdy nebola taká veľká.

328. Vždy som platil poctivo – teraz sa mi to už neoplatí.

329. Chceli ste šetriť? Tak začnite vo vedení, nie na nás.

330. Aj 50 centov navyše denne je cítiť – v rodinnom rozpočte veľa.

331. Náklady na dopravu teraz pre mnohých presahujú únosnú mieru.

332. Prečo sa nezohľadnili názory občanov?

333. Radšej sa zrieknem MHD, než podporím nespravodlivosť.

334. Tento krok je dôkazom, že vedenie mesta nerozumie realite.

335. MHD je teraz príkladom, ako sa to nemá robiť.

336. Vráťte sa späť k rozumným riešeniam.

337. Dopravný podnik by mal fungovať pre ľudí, nie proti nim.

338. Nikto normálny tento systém nemôže obhajovať.

339. Urobili ste z dopravy strašiaka.

340. Ešte stále môžete veci napraviť – začnite počúvať.

 

Martin Eštočák

Martin Eštočák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  106x

👋 Som nezávislý poslanec MsZ mesta Prešov a dlhodobo sa venujem témam, ktoré ovplyvňujú kvalitu života nás všetkých. Vytáčajú ma predražené služby, nehospodárne nakladanie s mestskými financiami a netransparentné rozhodnutia, ktoré zbytočne zaťažujú verejné prostriedky. 💡 Mojím cieľom je zlepšiť naše mesto a zabezpečiť, aby sa s financiami a majetkom mesta nakladalo efektívne, zodpovedne a v prospech obyvateľov. 📢 Prešov bez obalu – mesto pod drobnohľadom Dlho som o tom uvažoval, a konečne som sa rozhodol založiť tento blog, kde budem pravidelne upozorňovať na dôležité témy týkajúce sa samosprávy, transparentnosti, hospodárenia a rozhodnutí, ktoré ovplyvňujú každého Prešovčana. 👉 Ak vám záleží na tom, ako sa spravujú naše spoločné financie, sledujte tento priestor. Spoločne môžeme urobiť Prešov lepším miestom na život! 💙💪 Zoznam autorových rubrík:  Prešov bez obalu- mesto pod drobnohľadom

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu