Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Šimoník

Michal Šimoník

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Michal Šimoník. Bývam neďaleko Bratislavy. Chodil som na gymnázium Grösslingová do matematickej triedy. Počas toho štúdia som spoluorganizoval celoškolské spoločensko-športové podujatie Olympijských hier. Zháňal som sponzorov a bol som jednou z hlavných postáv programu. Počas štúdia I. stupňa na Fakulte riadenia a informatiky som sa naučil lepšie spolupracovať s ostatnými a hľadať spoločné kompromisy pri riešeniach rôznych problémov či vypracovaní spoločných projektov. Mám skúsenosti v oblasti online marketingu, vytváraní webov, webových aplikácií, ale aj analytických dashboardov v rôznych nástrojoch. Pri rozhodovaní uplatňujem analytický prístup doplnený skúsenosťami a uplatňujem ho v online priestore. V súčasnosti je nesmierne dôležité sa priebežne zdokonaľovať. Preto preferujem aj samoštúdium, ktoré mi vie rozšíriť a doplniť moje poznatky. V súčastnosti som konateľom spoločnosti Accencis a mám na starosti zabezpečiť dostatočné technické zázemie pre naších klientov, aby im dáta ponúkali presne to, čo chcú. Naš web: https://accencis.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Nezaradené

Data-driven korona

Michal Šimoník

Data-driven korona

V tomto článku budem narážať na skutočnosť vyzdvihnutú v minulom blogu. Často čítam príspevky o tom, ako vie táto situácia nepriaznivo pohnúť s mentálnym zdravým človeka (viď. https://www.helpguide.org/articles/depression/dealing-

  • 7. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 75x
  • 0
Aký som? Áno! Aký je trh? Určite!

Michal Šimoník

Aký som? Áno! Aký je trh? Určite!

V dátach, ale aj v iných oblastiach podpory podnikania sa netreba na skutočnosti pozerať len jednostranne a konkrétne.

  • 6. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 49x
  • 0
Len ďalší článok o e-shopoch a dátach

Michal Šimoník

Len ďalší článok o e-shopoch a dátach

Ďalší príspevok bude o tom, ako sú dáta dôležité nie len v účtovníctve, ale aj v online priestore. Ten by mal byť online srdcom spoločnosti a prinášať PR doplnený o tržby.

  • 19. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 68x
  • 0
Dátová analytika, jej prínosy a fakty

Michal Šimoník

Dátová analytika, jej prínosy a fakty

Vo svete sa začína rozbiehať tzv. data-driven stratégia v rozhodovaní. Môj zámer je tento princíp ešte viac pretaviť do reality na Slovensku prostredníctvom krátkych blogových príspevkov.

  • 16. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 81x
  • 0
SkryťZatvoriť reklamu