Nechajte si ho vykúriť

Máte ho každé ráno ako cencúľ? Nerobte to rukami. Nechajte si ho vykúriť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Takúto reklamu na nezávislé vyhrievanie osobných automobilov som zachytil na Rádiu Viva. Nemôžem sa ubrániť pocitu, že zámerom autora sú dvojznačné narážky na isté intímne činnosti motivované jedným zo základných pudov človeka. Osobne takéto kvázi-vtipné reklamy považujem skôr za úbohé, trápne a nanajvýš neoriginálne. Chápem, že reklama má istým spôsobom zaujať a hra so slovíčkami je často hlavnou pointou vydarenej reklamy. Za jednu takú považujem reklamu mobilného operátora Orange na prenesenie nevyčerpaných minút do ďalšieho mesiaca, v ktorej dievčatko prenáša na rukách dvoch psíkov cez cestu: „Neprehovorili ste ich? Tak si ich preneste!“ Reklama bola milá, vkusná, efektná. Myslím, že získala i dajaké ocenenie.Ak má byť však reklama vtipná a efektná za každú cenu, ako je tomu, podľa môjho názoru, v prípade vyššie spomínanej reklamy na vyhrievanie auta, to by som si radšej vypočul suchopárne fakty, napríklad takýmto spôsobom: „Máte ráno námrazu na oknách vášho auta? Neodstraňujte ju ručne. Použite nezávislý vykurovací systém.“ Bodka. Ak by som vykurovací systém do auta potreboval, potrebné info mám a reklama by splnila svoj účel aj bez vtipu na úrovni nočného podniku 18+.

Daniel Miklošovič

Daniel Miklošovič

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  35x

Učiteľ angličtiny. Záľuby: beh, turistika, cyklistika, šach, hudba. Zoznam autorových rubrík:  BehAngličtinaŠkolstvoVieraPolitikaPostrehy

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

225 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu