Takúto reklamu na nezávislé vyhrievanie osobných automobilov som zachytil na Rádiu Viva. Nemôžem sa ubrániť pocitu, že zámerom autora sú dvojznačné narážky na isté intímne činnosti motivované jedným zo základných pudov človeka. Osobne takéto kvázi-vtipné reklamy považujem skôr za úbohé, trápne a nanajvýš neoriginálne. Chápem, že reklama má istým spôsobom zaujať a hra so slovíčkami je často hlavnou pointou vydarenej reklamy. Za jednu takú považujem reklamu mobilného operátora Orange na prenesenie nevyčerpaných minút do ďalšieho mesiaca, v ktorej dievčatko prenáša na rukách dvoch psíkov cez cestu: „Neprehovorili ste ich? Tak si ich preneste!“ Reklama bola milá, vkusná, efektná. Myslím, že získala i dajaké ocenenie.Ak má byť však reklama vtipná a efektná za každú cenu, ako je tomu, podľa môjho názoru, v prípade vyššie spomínanej reklamy na vyhrievanie auta, to by som si radšej vypočul suchopárne fakty, napríklad takýmto spôsobom: „Máte ráno námrazu na oknách vášho auta? Neodstraňujte ju ručne. Použite nezávislý vykurovací systém.“ Bodka. Ak by som vykurovací systém do auta potreboval, potrebné info mám a reklama by splnila svoj účel aj bez vtipu na úrovni nočného podniku 18+.
16. jan 2009 o 18:20
Páči sa: 0x
Prečítané: 3 806x
Nechajte si ho vykúriť
Máte ho každé ráno ako cencúľ? Nerobte to rukami. Nechajte si ho vykúriť!
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(29)