Google kurzy

Google Partner alebo školiteľ s takmer neobmedzenými teoretickými znalosťami bez profesionálnej praxe. Aká je Vaša voľba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako si vybrať najlepšieho lektora Google kurzov?

Ideálne je spojenie odbornej praxe s Google reklamy s ponukou kurzov. Pomôže Vám šikovný Google Partner. Google Partner Vám zaručí kvalitu poskytovaných informácií s overením priamo z Google. Google Partner musí splniť viac kritérií napr. preinvestovaná suma Google reklamy nad 10.000 USD za tri mesiace a samozrejme certifikáciu Google služieb.

Google kurzy so zameraním na Google ads

Google ads je úžasný systém na správu reklamy. Počas kurzu sa môžete zamerať na tvorbu, správu reklamy a optimalizáciu nákladov na reklamu. Vhodné je zistiť časté chyby, ktoré sa často opakujú v praxi. Spoznáte terminológiu – skóre kvality, skratky CZK, CTZ, CZA, ROI, CTR a pod. Určite si pripravte svoje otázky. Po absolvovaní Google ads kurzu by ste mali samostatne vytvoriť reklamné kampane a mať osvojené všetky predajné kanály cez Google ads minimálne po teoretickej a ideálne i praktickej rovine. Potrebné si prebrať celú štruktúru Google ads účtu, ako navrhovať reklamné kampane, reklamné skupiny, aký je medzi nimi rozdiel. Aké poznáme a na čo slúžia rozšírenia reklamy, čo získame ak ich použijeme. Tvorba textových inzerátov a grafických bannerov, čo majú spĺňať a čomu sa vyhnúť. Aký je rozdiel medzi voľnou, frázovou a presnou zhodou pri používaní kľúčových slov. Ako vyhodnocovať úspešnosť reklamy, na čo sa zamerať, ako znížiť cenu za konverziu, ako znížiť priemerné opustenie web stránky ale aj ako nastaviť meranie konverzií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Google kurzy so zameraním na Google Analytics

Google Analytics je analytický online nástroj, ktorý Vám pomôže získať detailné informácie o vašich návštevníkoch web stránok. Zistíte ako overiť správnosť použitia sledovacieho kódu, ako nastaviť ciele. Google Analytics je asi najrozšírenejší analytický online nástroj na svetovom trhu. Používajú ho menšie i veľké projekty (väčšie projekty používajú samozrejme i ďalšie online nástroje). Vďaka tomuto nástroju získate prehľad odkiaľ máte návštevy web stránok, demografické a geografické zdroje ale aj priemerný čas strávený na webe, vstupné i výstupné stránky a čo je najdôležitejšie lievik url, pomocou, ktorého zistíte tok návštevnosti od prvého kliku až po reálne konverzie. Môžete priradiť práva svojim ďalším spolupracovníkom a zaradiť ich do skupín, kde každá skupina môže mať iné práve, na čítanie, na analýzu či na správu celého účtu Google Analytics. Pri zobrazení Not-set a/alebo Not-provided Vám pomôže Google Search Console, pre viac informácií, čítajte ďalej.

SkryťVypnúť reklamu

Google kurzy so zameraním na Google Search Console

Google Search Console Vám často „odpovie“ na otázky, ktoré nenájdete v Google Analytics, je to z dôvodu ochrany osobných údajov. Vďaka tomuto nástroju môžete poslať Google, tkz. Google mapu, aby Google „vedel“ čo má a nemá indexovať. Ak Váš web obsahuje chyby, Search Console Vám ich zobrazí a po spolupráci s vývojárom, ich odstránite. Google navštevuje web stránky v intervaloch a zaznamenáva ich zmeny. Zobrazí Vám výkonnosť vašich web stránok, ktoré je potrebné verifikovať, najlepšie cez Google Analytics, ak už máte prístup alebo cez iné rozhranie napr. autorizáciou DNS.

SkryťVypnúť reklamu

Google kurzy so zameraním na Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager slúži na jednoduché vkladanie sledovacích, konverzných kódov na Vaše web stránky bez potreby zásahu programátora. Ten len vloží jednorázovo GTM kód a už ďalšia práca spočíva priamo v GTM. Môžeme nastaviť presne aký kód sa má zobrazovať na vybratej stránke alebo na všetkých stránkach. Fajn online nástroj, ktorý Vám uľahčí prácu. Pracujeme tam s tágmi a spúšťačmi, nezabudnite svoje zmeny odoslať.

Google kurzy so zameraním na Google Moja Firma (Google My Business)

Google Moja Firma alebo Google My Business je skvelá služba, kde je možné publikovať svoje miesto prevádzky, sídla a Google si to overí zásielkou do 14 dní verifikačným kódom. Toto Vám môže pomôcť pri Google reklame, kde sa zohľadňuje GEO lokácia. Google ponúka aj miesta, ktoré sú dostupné ľuďom, ktorí vyhľadávajú na Google. Napr. ak sa nachádzate na Obchodnej ulici v Bratislave a vyhľadávate slovo reštaurácia, Google Vám ponúkne najbližšie reštaurácie od vašej aktuálnej pozície. Nie je to skvelé?

SkryťVypnúť reklamu
Google kurzy
Google kurzy 

Google kurzy so zameraním na SEO – Optimalizácia pre vyhľadávače

SEO – Optimalizácia pre vyhľadávače alebo Optimalizácia pre Google je sumár SEO praktik, ktoré zlepšia pozíciu v organickom, neplatenom vyhľadávaní. Spracujte klasifikačnú analýzu kľúčových slov, podľa ktorých zistíte, na ktoré kľúčové slová sa zamerať. SEO poznáme off – page a on – page. Vyberám dôležité – chronológia nadpisov H, nadpis H1 musí byť vždy len jeden a nezabudnúť na linkbuilding. Čím je väčšia online konkurencia, tým je náročnejšia práca pre SEO špecialistu. Ak Vám má SEO pomôcť pre Váš eshop, je potrebné sa zamerať na výsledok, ideálne je garancia prvej strany na vopred definované kľúčové slová v organickom vyhľadávaní. Najznámejšie SEO nástroje na Slovensku a Čechách je asi Collabim a svetovo uznávaný je určite Ahrefs, tiež často používaný je Majestic. Osobne odporúčam Ahrefs.

Google kurzy so zameraním na Online marketing komplexne

Online marketing je široký okruh zamerania a len skúsený marketér Vám zaručí kvalitu vykonanej práce. Ak máte záujem o celkový pohľad na online svet, ako online predávať viac, lepšie a dozvedieť sa aj o krízovej komunikácií, určite je toto vhodná voľba. Naučíte sa pracovať ako online marketér s citom Vašej cieľovej skupiny a Vaše ponúkané riešenia budú zrozumiteľné a jasné v prospech klientov. Čím sa viac ponoríte do rozmýšľania svojich klientov so skúsenosťami z online, tým je vyšší potenciál úspechu.

Úspech je o kontinuálnom vzdelávaní, držím Vám palce, prípadne mi napíšte.

Miloš Vargic

Miloš Vargic

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Venujem sa reklame na internete doma i vo svete. Google reklame, tvorbe web stránok, SEO - optimalizácií pre vyhľadávače. Zoznam autorových rubrík:  MarketingReklamy

Prémioví blogeri

Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu