Nuž, týmto som chcela iba povedať, že mnoho organizácií sa ohradzuje, že svoje výrobky netestuje na zvieratách. A tak ma napadla jedna taká známa kozmetická firma, ktorá to má napísané na každom produkte a v každom letáku, ktorý mi mesačne ponúka Lady Dílerka. Ibaže, mne vadí to, že v podstate sa jedná o kozmetickú firmu, kde je väčšina produktov o tom istom. Akurát sa mesačne vymení názov, farba alebo sa pridá nová vôňa. Akoby aj mohli skúšať takéto produkty na zvieratách?! Mám si to predstavovať snáď tak, že vyvinú novú špirálu a na riasy pani potkanovej nanesú tri vrstvy a čakajú, či jej riasy zhustnú? Alebo do novovytváraného rúžu pridajú extra dávku kolagénu a testujú, či sa šimpanzom zväčšia pery? Či snáď nový deodorant ochráni biele myši pred bielymi fľakmi, ak si zoberú čiernu košeľu?
Ja mám skôr pocit, že prípravky tejto celosvetovo známej kozmetickej firmy sú o tom istom. Akurát menia vône a chute svojich produktov. Tak potom prečo je potrebná taká reklama, ako neubližujú zvieratám? Žeby sa to nazývalo marketingový ťah? Nuž, ale potom ma hneď napadá jedna iná vec. Prečo takýto marketingový ťah neponúkajú farmaceutické spoločnosti? Nie som ja v tomto žiadnom odborník a rozumiem tomu ako výmene pneumatík na aute. Chápem farmaceutické spoločnosti, že je ľahšie testovať na zvieratách. Avšak, nemám rada zbytočnú reklamu, tak ako to poniektoré firmy robia, napríklad táto spomínaná kozmetická. Rozhodnite sa podľa vlastného názoru, pretože dnešné reklamy znamenajú ťažké prachy a poväčšinou ide o priam strašidelné vymývanie mozgov...